1. Slam Designs Member

Te Koop; Toernooien-Voetbal.nl - ⬠500,-

Topic geplaatst op: 27-08-2016 om 22:44

Wegens uitbreiding van ons bedrijf, komen wij niet meer toe aan het onderhouden van de website Toernooien-Voetbal.nl. De website is gebouwd in Joomla en bevat een abonnement-component. Bezoekers moeten zich aanmelden (nu voor € 10,- --> lifetime abonnement) en kunnen daarna voetbaltoernooien online zetten.

De minimale vraagprijs is € 500,- en omvat de volgende diensten/producten
    * mailinglijst van ~2600 Nederlandse voetbalclubs
    * domeinnaam met hosting
    * de website zoals hij nu draait en actief is
    * Twitter account met ruim 700 volgers en bijna 1700 volgend
    * Toegang tot de abonnementsmodule, inclusief iDeal (als je de site overneemt, moet het rekeningnummer worden aangepast, daar ontvang je alle gegevens van)
    * Digitaal logo zoals te zien op de website.

Dit project loopt vanaf 2007 (toentertijd 2500 members), maar heeft van 2014 tot 2015 stil gelegen. Gezien de leuke reacties die we ontvingen (er is behoefte aan een dergelijke website), hebben we dit project nieuw leven ingeblazen, maar wij komen er niet meer aan toe en willen graag dat dit project door iemand anders wordt overgenomen. De oude leden zijn aangeschreven en daarvan zijn er al een aantal die zich weer hebben aangemeld.

Zoals gezegd zit er een abonnementsmodule achter, dus kun je omzet genereren met de website. Hoe je het verder zelf oppakt en hoeveel je kunt gaan verdienen, daar heb je dan zelf de regie in.

De website kan ook als .tar.gz worden aangeleverd, met overige bestanden in een zipfile. Voor meer informatie of het uitbrengen van een bod, graag je richten tot ons via info@slam-designs.com if info@hogeringoogle.info.

Bedankt voor je tijd (is een heel verhaal geworden), ik kom graag met geïnteresseerden in contact.

Met vriendelijke groet,

Wiebe Werkman

2. thekingrene Member
    Reactie geplaatst op: 17-09-2016 om 21:23

Beste,
    Op de website zie ik staan dat er wel eens problemen zijn met de betalingen. Is hier al naar gekeken? en is dit al opgelost?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Slam Designs Member
    Reactie geplaatst op: 09-10-2016 om 20:14

Beste,

Ik weet niet waarover u het heeft, betalingen worden uitgevoerd en verwerkt. De laatste paar weken zijn er meerdere betalingen gedaan, zowel via overschrijving als iDeal.

Sorry trouwens dat ik zo laat reageer, ik ging er dan ook vanuit dat ik een melding zou krijgen als er een reactie werd geplaatst. Mocht u meer informatie wensen, neem dan even contact met mij op via info@slam-designs.com - dat mailadres wordt meerdere malen per dag uitgelezen door ons.

Vond u dit antwoord nuttig?