1. Henk Member

Hosting wordt maar niet opgeleverd!!

Topic geplaatst op: 13-03-2023 om 18:24

Wat is er in vredesnaam gebeurd met de goede support en kwaliteit hosting?! Ik wacht al 5 dagen op de oplevering, jullie gemaild etc.... NIETS...

Wat moet ik tegen mijn klanten zeggen?! Voor een nieuwe klant heb ik hosting aangemaakt. Direct betaald en ik wacht sinds vorige week donderdag op de oplevering... Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij jullie en sinds december vorig jaar is de kwaliteit van alles onderuit gegaan.. Dikke prijsverhogingen.. Geen contact of reacties... Als ik jullie morgen niet gesproken heb, dan ga ik echt alles verhuizen naar jullie concurrent Vimexx. 3 hosting, 30 domeinnamen etc.. Dit is echt belachelijk jongens....

Ik verwacht morgen een telefoontje of mailtje, dit verdient een trouwe klant van meer dan 10 jaar toch niet?!

Met vriendelijke groet,

Nick ter Horst / Henk ter Horst

2. Paul Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2023 om 20:07

Vraagje: hoeveel topics zie je hier? Tot eind vorige week stonden hier nog honderden topics. De laatste topics gingen over de overname van versio, de slechte support, etc etc.
    Die topics zijn hidden gemaakt. Zo kan ik enkel nog mijn eigen topic zien. Alle andere zie ik niet, behalve deze van jij nu.
    Het begrip "trouwe klant" bestaat helaas niet meer.

Vond u dit antwoord nuttig?