1. Tezcan Member

VERSIO SPOED SERVERS WERKEN NIET!!!

Topic geplaatst op: 07-01-2023 om 13:13

Shared/reseller hostings blijven redirecten, mails verzenden werkt niet!!!!

http://********:2222/login?redirect=%2F

Reageer
  2. Wim Iwens Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 13:41

Zelfde probleem, kan niet inloggen in directadmin

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Karst Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 15:54

Idem, lastig als je iemand naast je hebt zitten die je website wil updaten :(

4. Bert Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 17:22

Versio, mail werkt weer maar inloggen in de directadmin is en blijft onmogelijk.

daarnaast waarom geen bericht op de status pagina van jullie? waarom zijn jullie niet te bereiken ook niet als je 9 euro per maand betaald? zieken ja prima alle begrip maar er zal heus wel iemand zijn die ergens een bericht kan plaatsen met info over deze verstoring!!!!

het voltstaat onderhand niet meer met het is opgelost. maar ik denk dat vele klanten van jullie een gedegen uitleg willen horen. Ik wel in ieder geval

5. Meindert Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 21:18

Idem ik kan ook niets waar gaat dit fout en waarom geen contact of reactie van Versio?

6. Romaro Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 21:30

Hier same, mail ligt eruit en direct admin blijft refreshen

7. Maarten Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 22:04

Idem hier!! heel irritant

8. Tezcan Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 22:09

Dit is oprecht heel slecht. Wauw, gewoon verbaasd hoe fragiel we zijn. Dus als alles weg is, plat is, 100den duizenden euro's verlies draaien...Dan heb je gewoon pech.

Dit is gewoon net als dat je in een stunt vliegtuig zit zonder bemanning. Kijk met echte verbazing tow hoe dit in hemelsnaam kan. Vraag me ook af dat als iemand de financiële mogelijkheid heeft en een advocaat inschakelt met een dikke schadepost. Denk dat versio echt kan schudden.

9. Debora Member
    Reactie geplaatst op: 10-01-2023 om 08:39

Ik kan ook niet inloggen bij directadmin (vserver77.axc.eu)... ik krijg de melding your ip has been blacklisted... Terwijl ik al een tijdje niet heb ingelogd..

Versio, fix dit aub...

10. Arco Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 10:43

Aan iedereen, ze zijn er echt hard mee bezig. Ik had net het geluk dat ik er telefonisch wel doorheen kwam en ze hebben mij direct goed geholpen.

Niet gelijk allemaal op je achterste poten, ze doen hun best en het komt echt wel goed!

11. Frank Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 14:04

Hi allen,

Het forum reageren wij normaal niet in, aangezien dit geen officieel support kanaal is, echter maak ik graag een uitzondering hierin, gezien de verwarring en frustratie hieromtrend.

Het is momenteel gigantisch druk bij ons vanwege onderbezetting door voornamelijk zieken. Wij doen er echter alles aan om jullie tickets hieromtrend zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wij hebben momenteel nog een flinke achterstand momenteel, waardoor tickets langer blijven openstaan dan jullie gewend zijn van ons.

Daarnaast hebben wij de afgelopen 2 weken meerdere mailstoringen gehad en ook een storing met het inloggen op de Direct Admin servers. Deze storingen waren niet gerelateerd aan elkaar, echter kwamen ze wel vlak achter elkaar, waardoor de tickets ook bleven oplopen in plaats van dalen zoals we gewend zijn.

Inmiddels hebben we maatregelen genomen en zijn er meerdere collega's ingewerkt om ons te ondersteunen. Helaas duurt het nog wel even voordat wij volledig bij zijn qua achterstand op de tickets, waardoor wij genoodzaakt zijn de telefonische support op een lagere prioriteit te zetten zodat de ticket achterstand sneller ingelopen kan worden.

Mocht je toch nog een issue ervaren op een hostingserver met het inloggen, dan hoor ik dat graag.

Mijn excuses voor al het ervaren ongemak.

Frank
    Versio Support

12. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 14:19

Hi Frank, bedankt voor deze reactie. Ik ervaar momenteel (alleen vandaag) al een paar uur downtime op de server(zie mijn account om welke server dit gaat). Sinds afgelopen week is het zeer instabiel. Zou het erg waarderen als hier snel een oplossing voor komt of iig een tijds indicatie want onze klanten hebben weinig geduld waardoor ook bij ons de telefoon rood gloeiend staat. Bij voorbaat dank!

13. Frank Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 14:42

Beste Dennis,

Op jou account zie ik 2 pakketten welke beide op een andere server staan. Kan je mij de laatste 3 cijfers doorgeven van de gebruikersnaam van het pakket? ( dat is de server waar het om gaat dan )

14. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 14:54

Hi Frank, bedankt voor je snelle reactie. Het gaat in dit geval om de sites op de server met gebruiker xxxxx138

15. Frank Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 15:33

Beste Dennis,

Op de genoemde server ervaar ik geen instabiliteit. Kan je verduidelijken wat je exact ervaart of bedoelt?

16. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 15:40

Alle domeinen op deze server klappen er om de havenklap uit en zijn dan voor lange tijd onbereikbaar. DirectAdmin kan ik wel bereiken maar daar kan ik verder ook niets uitrichten om ervoor te zorgen dat ze het allemaal weer gaan draaien zoals voorheen.

17. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 15:43

Hier een up/downtime report screenshot van 1 van deze sites: https://ibb.co/0M1gwNP

18. Rick Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2023 om 16:24

Hier ook geen enkele mogelijkheid om op vserver142 in te loggen. Zodra je het wachtwoord fout ingeeft krijg je een foutmelding. Vul je alles goed in? Zie je directadmin een kleine seconde nadenken, en blijf je op het login scherm. Cookies, cache, alles is geleegd. Ik blijf er maar niet in komen..

19. Djamo Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2023 om 14:33

Dag Frank
    Ben je hier nog?
    Ik moet asap kunnen inloggen op directadmin.
    vserver249.axc.eu/ werkt nog steeds niet.

Ik verlies hier klanten door!

20. Arco Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2023 om 16:17

Bel ze even, bij mij was het binnen een paar minuutjes opgelost

21. Stefan Member
    Reactie geplaatst op: 14-01-2023 om 14:07

Op mn complete subscription werden mn domeinen plots geparkeerd.
    Via ftp niet meer bereikbaar. Heel vervelende situatie...

22. Geoffrey Member
    Reactie geplaatst op: 14-01-2023 om 20:20

Hi, DirectAdmin voor https://vserver496.axc.eu werkt ook niet meer.
    Thanks!

23. Alphonsus Member
    Reactie geplaatst op: 18-01-2023 om 15:19

Hi,
    DirectAdmin werkt niet meer is "geblacklisted + geblokkeerd"
    volgens bericht:
    Your IP is blacklisted
    http://help.directadmin.com/item.php?id=306

Ticket aangemaakt maar we lezen en horen niets, heel lastig als je dit klanten moet gaan proberen uit te leggen. Stuur AUB iedereen een bericht met een tijd wanneer men een oplossing kan verwachten. Deze situatie dient Versio ASAP op te lossen, voordat er klanten zijn die
    hun account op zeggen en de mond-op-mond-reclame nog meer schade veroorzaakt.
    Alvast bedankt voor een snelle respons . . . .

24. Rob Member
    Reactie geplaatst op: 19-01-2023 om 10:12

Vserver474 heeft hetzelfde probleem met het inloggen op de direct admin met reseller account. Klanten kunnen met hun eigen account wel inloggen maar ik kan al meer dan een week als reseller hun niet helpen. Telefonisch support werkt niet. Telefoon ligt er naast of zo. Tickets via de chat wordt ook een week niet op gereageerd. We overwegen serieus onze websites naar een andere hostingprovider te verhuizen. We waren altijd erg tevreden over Versio maar dit is toch een verontrustende ontwikkeling. Zonder direct admin lopen we niet meteen het grootste risico maar als een andere service er meer dan een week uit ligt vrees ik schadeclaims van mijn klanten.

25. Jolanda Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2023 om 13:30

Ik zet al lang geen nieuwe klanten meer weg bij Versio hosting. Daar zei binnen 2 jaar echt achteruit zijn gegaan en de bereikbaarheid gewoon 0,0 is.

26. Edwin Member
    Reactie geplaatst op: 20-01-2023 om 20:31

Mijn directadmin is vandaag al de hele dag niet beschikbaar. Kan er iets worden gereset ofzo? vserver319.axc.eu