1. Niels Member

Onbereikbaar Support

Topic geplaatst op: 06-01-2023 om 09:40

What happend:
    Afgelopen woensdag krijg ik uit het niets de onderstaande mail:

“Geachte klant,
    Wij hebben uw hosting pakket met gebruikersnaam nvandgd180 moeten blokkeren omdat deze is gehackt.
    Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen via support@versio.nl.”

Uiteraard heb ik direct een mail gestuurd naar jullie support, in de tussen tijd heb ik 3 mails gestuurd sindsdien waar alleen een geautomatiseerde reactie op is gekomen, Ik heb zelfs Premium afgenomen (Waarom dit niet in een resellerhosting zit vind ik ook een raadsel) om er achter te komen dat jullie ook niet telefonisch te bereiken zijn.

Ik snap dat als je te kort heb in personeel dat je ergens iets moet aanpassen om de dagelijkse operatie te kunnen draaien, Maar op dit moment heb ik meer het gevoel dat jullie de klanten met problemen niet willen/durven spreken.

Dit is gewoon onacceptable!

Reageer
  2. Hans Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 15:45

Er gebeuren vreemde dingen bij Versio. Bereikbaarheid is slecht. Vandaag houdt een aantal servers er gewoon mee op. Prijsverhogingen zijn belachelijk. Dit gaat ze een hoop klanten kosten.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Niels Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2023 om 15:47

Ik ben ook voorbereidingen aan het treffen om alles over te zetten naar andere provider,
    Helaas moet ik wel wachten tot ze me geholpen hebben zodat ik bij de data kan.
    Helaas diep triest, heb inmiddels een claim van een klant liggen.

4. Marli Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2023 om 14:39

Versio totaal onbereikbaar.

Ik zit met een DA IP blacklisting op de server. Volgens mij kan ik dat niet zelf oplossen op shared Hosting. Balen want ik heb er meerdere sites op staan.
    Bij helpdeskartikelen en in forum vind ik niks erover. Heeft iemand een tip?

5. Eelko Member
    Reactie geplaatst op: 10-01-2023 om 10:02

Ik probeer ook contact te maken. Maar men is totaal onbereikbaar. Ook technisch regent het fouten bij Versio. (bekijk alle problemen maar van de afgelopen 2 dagen. Diverse topics.)
    Ik heb net gebeld, geen beltoon niks meer.

Mijn advies wegwezen...

6. Bertus Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2023 om 15:56

Onvoorstelbaar inderdaad je betaald je scheel, heb een telefonisch abonnement maar de support ligt gewoon stil.

7. Ro Member
    Reactie geplaatst op: 25-01-2023 om 20:02

Ook hier loopt het fout. Alles werd recent véél duurder, voor het pakket dat ik had x4 !! Ondertussen na bijna 4 weken er nog niet in geslaagd alles op rij te krijgen (ondanks toch wel regelmatige tussenkomst van support) en vandaag werken de diverse mail-accounts alweer niet!10tal dagen geleden was dat ook zo. Weet ook niet wat er gebeurt op dit moment maar het is gelijkaardig aan
    wat me bij de vorige provider 2,5jaar geleden overkwam... Toen ben ik daar asap weggegaan.
    Nochtans draaide het ruim 2 jaar, tot december, perfect bij Versio...