1. Rene Member

Kleuren van de buttons veranderen.

Topic geplaatst op: 27-07-2020 om 04:16

Hoe kan ik de kleuren van buttons (knoppen) veranderen?
    Ze moeten een fellere kleur hebben.

Wie kan me helpen?

Reageer
  2. BE 0630.978.565 Member
    Reactie geplaatst op: 24-11-2020 om 18:07

Wil ik ook wel weten..

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 04-12-2020 om 23:36

Rene ik wil je wel helpen maar de oplossing hangt af van wat je wilt: Gaat het over één Widget button op één, of meerdere, of alle button op een bepaalde of op alle web pagina's van de website? Als het gaat over een andere dan de Button widget weet ik niet of je zonder de web pagina te zien kan helpen.

MicroDrie

4. Elly Member
    Reactie geplaatst op: 05-12-2020 om 09:08

In vele widgets is een button opgenomen. Ik beperk me hier tot de vele instel mogelijkheden bezittende Button widget. Veel opties vergroot de aanpasbaarheid, maar heeft een prijs. De maker van het programma heeft gekozen om alleen de relevante van alle mogelijke aanpassingen (Customization) weer te geven.

Als je van de standaard instelling wilt afwijken moet je gebruik maken van de optionele Custom instellingen. Omdat je de style van de button wilt veranderen is de mogelijkheid ondergebracht onder de linker menu optie Button Style. Zo uitgeschreven klinkt het allemaal heel logisch, maar voor een beginner die deze logica niet verteld wordt, zijn de verborgen opties onvindbaar.

Als je dus iets wilt aanpassen loont het daarom altijd de moeite om te kijken of in het menu, door een optie te veranderen, leidt tot het (niet meer) tonen van meer of minder mogelijkheden.

1) Plaats (tijdelijk) een standaard Button widget met de default instellingen op de web bladzijde.
    2) Klik op de Options tab in de Edit Button in het linker menu.
    3) Open de Button Style in het linker menu.
    4) Verander de optie Type van Default naar Custom om de Button Style keuze opties weer te geven.
    5) Verander de achtergrondkleur en/of de tekstkleur met Background Color onder de Normal en/of Hover tabs.

Veel succes, laat even weten als je nog ergens tegen aan loopt of dat me uitleg better kan.
    MicroDrie