1. HTM Member

CSR code

Topic geplaatst op: 25-06-2020 om 11:50

Bij automatische installatie van het SSL certificaat wordt gevraagd: "Wij hebben hiervoor wel de private key nodig van de CSR code die u heeft aangemaakt om het certificaat aan te vragen."
    Nu betreft dit een verlenging van het certificaat. Waar vind ik de CSR code die ik vorige jaar heb aangemaakt bij de initiële aanvraag van het certificaat?

Reageer
  2. HTM Member
    Reactie geplaatst op: 30-06-2020 om 14:59

Ik begrijp helemaal niets van je reactie, Frank!
    Mijn certificaat is al verlengd en heb ik al opnieuw ontvangen.

Goedenavond,
    Bij een verlenging word er een nieuw CSR aangemaakt waar een nieuwe private key bijhoort. Deze CSR kan je automatisch aanmaken via het klaarstaande certificaat welke leeg is. De private key word aangemaakt via Direct Admin en zal bij het certificaat komen te staan na de uitlevering.
    Met vriendelijke groet,
    Frank Steffens
    Versio

Vond u dit antwoord nuttig?

3. HTM Member
    Reactie geplaatst op: 21-08-2020 om 10:51

Min webstie is nog steeds niet secure en ik mis nog steeds mijn private key. Het certificaat is automatisch verlengde en toegezonden en heb dus geen nieuwe private key :-(
    Hoe kom ik daar nu aan?

4. Gert Member
    Reactie geplaatst op: 30-08-2020 om 08:04

Ik vind het ook een moeilijk geheel. Ik kom er ook niet uit. Kom nu eens met fatsoenlijk Nederland, zonder computertaal, en Versio, leg me het eens uit.

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-08-2020 om 12:46

Je mag even contact opnemen via support@versio.nl dan helpen we je graag verder.

6. Eric Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2020 om 09:32

"... Wij hebben hiervoor wel de private key nodig van de CSR code die u heeft aangemaakt om het certificaat aan te vragen."

Iedere keer gaat de herinstallatie het bij mij fout en dat komt omdat er nergens verteld wordt wat nou die private key is. Ik ga dan telkens maar een nieuw certificaat aanschaffen en alles van a tot z opnieuw doen. Zet nou een stap voor stap werkplan neer voor de HER installatie van een certificaat of vertel duidelijk wat die private key is en hoe en waar ik die vandaan moet halen.

7. Luc Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2020 om 19:53

Waar staat de private key?? Ik vind hem ook niet, ook bij mij loopt het helemaal mis.
    Is dit de RSA private key? Bij mij is het een nieuwe website.. wat een moeilijke procedure en je kan maar een ssl certif aanvragen voor 1 jaar.. dus elk jaar opnieuw die miserie...

8. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 26-09-2020 om 23:27

Ik volg de stappen om om het nieuwe certificaat te valideren en te installeren, maar telkens dien ik via het winkelmandje te betalen, alhoewel bij de automatische verlenging reeds geld van mijn rekening werd afgetrokken. Wat doe ik verkeerd? Ik kan toch alleen maar een vinkje plaatsen voor "ik wil de CSR code automatisch laten genereren" enz....

9. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-09-2020 om 12:04

Hallo, het beste is om even contact op te nemen via support@versio.nl om dit te laten nakijken.