1. Mario Member

    IMAP werkt niet via mail.axc.nl

    Topic geplaatst op: 19-06-2020 om 18:54

    Vanaf vanochtend voor 1100 uur kan de email niet meer worden opgehaald via mail.axc.nl
    Ook webmail mail.axc.nl kan geen verbinding maken met de imapserver
    Het betreft een reseller pakket en geen één van de email-boxen van de verschillende domeinnamen werkt dus. Het probleem loopt al best lang dus een status update zou leuk zijn. Via de chat verneem ik dus ook al sinds die tijd niets meer. Graag snel een oplossing.

  2. Mario Member
    Reactie geplaatst op: 19-06-2020 om 19:00

    SMTP werkt ook niet nu, vanochtend was een klant nog in staat iets te kunnen e-mailen, maar nu niet meer.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Mario Member
    Reactie geplaatst op: 19-06-2020 om 20:14

    Probleem via mail.axc.nl lijkt opgelost, dank

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Jeffrey Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 18:51

    Mail doet het nog steeds niet
    meer mensen last van?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Chahid Member
    Reactie geplaatst op: 14-07-2020 om 21:38

    Yepp. kreeg gisteren een mail van de klanten dat hij niet kan mailen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2020 om 06:43

    Bij mij nog altijd geen mail, al sinds gisterenmiddag... Is er een oplossing?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-07-2020 om 10:23

    Dag Tom,

    Bedankt voor je bericht, er zijn geen problemen bekend, zou je een mail willen sturen naar support@versio.nl dan kijken we even met je mee.

    Met vriendelijke groet,
    Milan - Versio support

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Stefaan Member
    Reactie geplaatst op: 03-08-2020 om 16:40

    Gelijkaardig probleem hier sedert paar dagen. Heb mailtje gestuurd naar support@versio.nl.
    Op m'n oudere machine komt niets meer aan (een of andere error), terwijl zelfde accounts met zelfde settings op nieuwere laptop wel probleemloos syncen.
    IMAP settings/beveiliging/requirements ofzo ergens veranderd op hostingniveau recent misschien?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 04-08-2020 om 15:17

    PC opnieuw geïnstalleerd en Outlook heeft slechts een fractie van de email geïmporteerd.
    Ik hoop dat de rest eerdaags alsnog komt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Benjamin Member
    Reactie geplaatst op: 05-09-2020 om 12:36

    Hier ook nog een probleem via IMAP

    Vond u dit antwoord nuttig?