1. Ho Chun Member

Kan niet inloggen in mijn WP sites

Topic geplaatst op: 17-06-2020 om 14:10

ik heb een probleem met al mijn WP sites, en weet niet precies waar ik dat in het forum moet melden/bespreken

ik heb meerdere websites gebouwd in WordPress, en meerdere databases voor 1 of meerdere WP installaties/websites

al mijn websites werken, alleen kan ik op dit moment op geen enkele website inloggen in de backend via wp-login.php

dit gaat mij echt boven de pet, wat kan dat zijn? (andere php versie instellen lijkt niet van invloed)

Reageer
  2. Erik Member
    Reactie geplaatst op: 17-06-2020 om 14:40

Precies hetzelfde probleem hier. De voorkant werkt, maar inloggen op /wp-admin is onmogelijk..

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Martin Member
    Reactie geplaatst op: 19-06-2020 om 20:26

Bij mij ook. Voorkant werkt, maar wp-admin dus niet ...

4. Pieter Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 09:02

Eveneens hetzelfde probleem hier bij reeds 3 hosting paketten.

5. Thomas Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 10:58

Idem dito op een 10-tal WP websites - is dus meer dan duidelijk een host-wide probleem

6. Els Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 11:17

Blijkbaar is het nu nog veel erger, links werken ook niet meer. site ligt eigenlijk volledig plat nu ?

7. Pieter Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 11:24

Ik heb een backup genomen en lokaal de website opgezet via een eigen XAMP server en geen problemen ondervonden. /wp-admin steeds bereikbaar.

De support dienst lijkt echter niet te reageren.

8. Brecht Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 12:05

Heb ook net een nieuwe installatie gedaan van wp en de wp-login.php werkt inderdaad niet. Er is een error op die pagina. Heb ook een support ticket geplaatst hiervoor maar nog geen antwoord ontvangen.

9. Martin Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 12:32

Het is echt schandalig dat er door de helpdesk totaal niet gereageerd wordt! Ik heb ook al een mail gestuurd maar ook daar wordt niet op geantwoord! Ik overweeg nu per direct overstappen naar een andere hosting provider! Ik had een hoge pet van Versio, maar de service wordt steeds minder!

10. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 12:36

Hallo, de support tickets worden in volgorde afgehandeld... door drukte kan het momenteel langer duren voor je antwoord ontvangt. Excuses hiervoor. Het niet kunnen inloggen op een bestaande website komt vaak door een conflict na een update of door een plugin. Dat moet per geval nagekeken worden.

11. Thomas Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 13:21

@Fabien: dit ticket dateert al van 3 dagen terug en als je de reacties leest, is het duidelijk dat dit geen individueel inlogprobleem is maar een serieuze host-wide issue. Dus de reactie "Het niet kunnen inloggen op een bestaande website komt vaak door een conflict na een update of door een plugin." slaat nergens op....

12. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 16:05

Intussen wat meer informatie ontvangen van mijn collega's. Blijkbaar worden de wp-admin pagina's nog tijdelijk geblokkeerd door binnenkomende aanvallen op deze logins alsook op XMLRPC. Van zodra de aanvallen verminderen zal dit terug bereikbaar gemaakt worden.

13. Jan De Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 17:53

Ik kan m.i.v. vandaag niet meer inloggen om mijn website (wp-login.php) aan te kunnen passen.
    De website is overigens wel bereikbaar om te kijken. Kunt eens kijken wat het probleem is.
    De website is www.antoniusinbeweging.nl

m.v.g.
    Jan de Rooij

14. Jan De Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2020 om 17:57

Een collega van mij die de website met mij onderhoud kan overigens wel inloggen.