1. Marcel Member

Omzetten websitre

Topic geplaatst op: 20-04-2020 om 19:41

Op dit moment gebruik ik Sitebuilder voor mijn website. Maar kan ik de data vanuit Sitebuilder ook in Wordpress importeren? En vervolgen de sitebuilder website on hold zetten en de site via wordpress actief maken?

Reageer
  2. Marianne Member
    Reactie geplaatst op: 28-04-2020 om 16:58

Ter aanvulling, ik kom niet veel wijs uit Sitebuilder en overweeg alsnog Wordpress te gaan gebruiken om een nieuwe website te bouwen. Moet ik dan eerst Sitebuilder verwijderen en moet ik dan ergens opnieuw betalen om Wordpress te (laten) installeren? Of kan dit vlekkeloos worden omgezet?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michel Member
    Reactie geplaatst op: 28-04-2020 om 18:51

Ik heb hetzelfde probleem. Kan ik iemand ondersteuning geven hoe ik dit kan aanpakken?

4. Marianne Member
    Reactie geplaatst op: 13-05-2020 om 16:35

Wie kan ons hier nu antwoord op geven? Waar kan ik Sitebuilder uitschakelen en hoe installeer ik dan Wordpress? Als ik niet een keer antwoord krijg, ben ik helemaal klaar met Versio en stap ik over naar een eenvoudiger webhost. Een leek zou hiermee moeten kunnen werken, maar blijkbaar heb ik meer verstand van acupunctuurpunten...

5. Bryan Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2020 om 18:27

Echt ziek waardeloos inderdaad

6. Marianne Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2020 om 18:53

Helaas is het forum voor klanten onderling. Dus als we een probleem ervaren moeten we direct een vraag via de helpdesk versturen. Niet dat ik daar als leek veel wijzer uit wordt, maar met veel gepruts heb ik nu eindelijk de Sitebuilder via mijn klantenpaneel (waar ik steeds een nieuw wachtwoord voor moet aanvragen, want de laatst aangemaakte werkt steeds niet) kunnen uitschakelen. Wordpress had ik er al op staan, maar die ook verwijderd, want eerlijk: Sitepad werkt voor mij nu al een stuk makkelijker dan WP. Enne, ik bljif prutsen met al die logins overal en wachtwoorden voor alles wat je installeert en dan niet meer terug kunt vinden... Als ik de site niet voor 1 juni heb draaien, ben ik weg! Dan maar weer naar One.com