1. Pauline Member

Website uit de lucht

Topic geplaatst op: 03-04-2020 om 11:14

Hallo, mijn website is uit de lucht sinds 1 april. Mijn domeinnaam 5ritmes.com is gewoon betaald en weebly platform ook. het email adres support@axc.eu lijkt niet te bestaan, ik krijg mijn mails retour. wat nu? Graag advies, groet, Pauline

Your domain name vijfritmes.com has expired since 2020-04-01. Because of this, the existing content of your website is not showing. If you want to continue the use of your website, please contact AXC Domain Registry with an email to support@axc.eu to renew the domain name.

You have until 2020-05-13 to renew the domain name. After this date the domain name will be deleted at the registry and can only be restored at considerable cost.

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-04-2020 om 11:35

Goedemorgen Pauline,

Je hebt voor je domeinnaam DNS beheer aangezet via het klantenpaneel, daardoor wijzigingen automatisch de records naar de parkeerservice.

Vervolgens zie ik dat je een redirect hebt aangemaakt onder je .com domeinnaam, maar als waarde een .nl domeinnaam probeert te redirecten naar een andere domeinnaam, dat gaat niet werken.

Zojuist heb ik je redirect aangepast zoals je het mogelijk bedoelt had, dit zou spoedig moeten werken.

Handleiding Redirect aanmaken:
    https://www.versio.nl/artikelen/72-hoe-maak-ik-een-redirect-aan

Met vriendelijke groet,
    Gavon - supportmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?