1. Mayke Member

    E-mail voor ontvangen SSL certificaat

    Topic geplaatst op: 10-01-2020 om 20:15

    Hi,
    Ik heb een mail ontvangen dat naar mijn "approver e-mailadres" een mail is gestuurd waarin een bevestigingslink staat voor mijn SSL certificaat. Ik zag dat het e-mailadres admin@"mijndomeinnaam.nl" is. Maar ik heb dit e-mailadres niet. Bij instellingen van Versio kan ik ook niet een e-mailadres kiezen waarop ik het wel kan ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?

    Reageer
  2. Laurens Member
    Reactie geplaatst op: 05-02-2020 om 11:57

    Dit zou ik ook wel eens willen weten...

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Laurens Member
    Reactie geplaatst op: 05-02-2020 om 12:12

    Simpel opgelost. Via DirectAdmin een forwarder aangemaakt, admin@mijndomeinnaam.nl, naar mijn reguliere e-mailadres , stom dat ik hier niet eerder aan gedacht heb. Kan jij dit ook niet doen, Mayke?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Julia Member
    Reactie geplaatst op: 02-04-2020 om 18:27

    Ik heh dit adres ook niet -> admin@mijndomeinnaam.nl, en ik kan niet forwarden vanaf dit adres omdat er achter de @ een ander adres staat in DirectAdmin. Heeft iemand een oplossing?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Anneke Member
    Reactie geplaatst op: 04-04-2020 om 14:54

    Zelfde probleem, wie heeft de oplossing voor me?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-04-2020 om 16:57

    @Anneke Je mag even contact opnemen via support@versio.nl hiervoor.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Maaike Member
    Reactie geplaatst op: 17-05-2020 om 15:31

    Ik heb dit probleem ook.. en zelfs met een forwarder werkt het niet...?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-05-2020 om 15:45

    Hallo, je mag even contact opnemen via support@versio.nl . Mogelijk kunnen we dan via DNS record laten valideren voor je in plaats van via e-mail.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Sandra Member
    Reactie geplaatst op: 27-05-2020 om 09:27

    Ik heb dit probleem ook

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Tarik Member
    Reactie geplaatst op: 27-05-2020 om 14:03

    Helemaal niets werkt om de server aan outlook toe te voegen alle instelingen geprobeerd kunt u mij alstublieft vertellen wat de instellingen zijn. De instellingen op de website doen het niet of zijn verouderd!!

    Mark en Tarik van Ruby

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Mariette Member
    Reactie geplaatst op: 19-07-2020 om 12:57

    Ik heb dit probleem ook. Hoe los ik het op?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-07-2020 om 14:03

    @Mariette Je mag dit laten nakijken via support@versio.nl . We kunnen dan via DNS record valideren voor je in plaats van via e-mail.

    Vond u dit antwoord nuttig?