1. Rafael Member

"Apache is functioning normally"

Topic geplaatst op: 07-01-2020 om 11:08

Ik heb mijn bestanden gekopieerd naar VERSIO en wil ze nu uittesten. Maar bij elke poging krijg ik in de plaats van mijn pagina "Apache is functioning normally". Ik heb geprobeerd met het IP adres (185.182.56.239) rechtstreeks en ook met een alias uit mijn /etc/hosts file. Het is dus géén DNS kwestie. Als ik SSL aanzet gaat het wel verder, maar dan krijg ik de rode driehoek (ik heb geen SSL nodig, allleszins nu nog niet).

Hoe kan ik mijn nieuwe site uittesten (zonder SSL)?

Reageer
  2. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2020 om 10:53

Heb je wel een goede domeinnaam in DirectAdmin staan?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dave Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2020 om 10:54

Ik denk dat je de files niet in de goede directory hebt neergezet. Met een FTP client de bestanden upload naar :
    /domains/eigen_domein_naam/public_html/

4. Rafael Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2020 om 11:26

Bedankt. Nu kan ik mijn site op Versio bereiken met de naam 'rafaeoi373.373.axc.nl', maar met het IP-adres of /etc/hosts krijg ik weer 'Apache is functioning normally' en geen site.

Is dat normaal?
    Ik hoop maar dat als ik later DNS voor mijn eigen site ga invoeren, mijn site tevoorschijn zal komen en niet 'Apache is functioning normally'?

5. Rolf Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2020 om 09:23

Volgens mij heeft Versio grote problemen, mijn hele reseller hosting omgeving is naar de klote. Sinds gisteren kon ik niet meer inloggen. Nu is alle data weg!!

6. Stephen Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2020 om 13:11

Mijn website is niey bereikbaar! Krijg de melding Apache is functioning normally

Dit alleen na het aanmaken van een subdomain!

7. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-03-2020 om 14:19

@Stephen Zulke problemen kan je best even voorleggen via support@versio.nl . Dan kijken onze medewerkers met je mee.