1. Mark Member

Domein verhuizing

Topic geplaatst op: 05-12-2019 om 14:23

Mijn naam is Mitchell Arends van Netmonkeys.nl. Ik ben ingehuurd door Mark Mandemakers van mmbouwgroep.nl om de nieuwe website te bouwen.

Helaas is er een probleem betreft de domeinnamen.
    Mark Mandemakers is de eigenaar van het bedrijf mmbouwgroep en de bijbehorende domeinnamen: mmbouwgroep.nl, .com, .be en .online.
    De huidige website is gebouwd en werd onderhouden door een oud-werknemer. Helaas is het contact verloren geraakt en is de werknemer niet te bereiken.

Als ik het goed begrijp zijn de domeinnamen verdeeld over 2 pakketten / producten bij Versio.
    1 pakket met het mmbouwgroep.nl domein, en de ander voor de overige domeinnamen.
    Helaas kunnen ze alleen de inloggegevens voor het klantenpaneel van de overige domeinnamen vinden, waaruit ik u nu bericht.

Daarnaast is er sinds deze week een probleem met de mailserver van info@mmbouwgroep.nl (code 550, waarschijnlijk de filter), zonder de gegevens is het helaas ook niet mogelijk om dat te repareren.

Is het mogelijk om mmbouwgroep.nl te verhuizen naar dit pakket of de inloggevens via deze manier op te vragen? Of heeft u misschien een andere optie?

Reageer
  2. Er zijn nog geen reacties.