1. Remco Member

Verhuizing binnen Versio lukt niet

Topic geplaatst op: 01-12-2019 om 01:08

Ik heb tijdelijk een domein van een kennis overgenomen en naar mijn versio account verhuisd.
    We zijn nu een maand verder en deze kennis heeft ook een account bij versio aangemaakt. Nu proberen we het domein naar zijn account te verhuizen maar dit lukt niet. ook niet met de epp code.
    Dit is wat we terug krijgen:
    "Ons system heeft zojuist geprobeerd de domeinnaam te verhuizen. dit is nioet gelukt omdat de domeinnaam al bestaat in ons systeem "

Wat zijn de stappen om dit op te lossen?

Reageer
  2. Michael Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-12-2019 om 11:11

Dag Remco,

Hier zullen wij dan verder naar moeten kijken. Zou je contact willen opnemen met support@versio.nl en de domeinnaam willen doorgeven zodat wij het kunnen controleren.

Alvast bedankt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ramon Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2019 om 10:28

Je moet een domein van Versio naar Versio ook niet verhuizen via EPP maar via Push!

Die kennis van je moet inloggen op Versio -> Mijn producten -> Domeinnamen -> Push beheer.
    Domeinnaam invoeren die overgezet moet worden, vervolgens wanneer u zelf naar dezelfde pagina gaat -> Mijn producten -> Domeinnamen -> Push beheer dan zal daar een verzoek staan om de domeinnaam te verhuizen naar account van uw kennis.

4. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2019 om 21:20

Lijkt te werken :)