1. Dehouck Member

ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED

Topic geplaatst op: 30-11-2019 om 15:52

Hallo, ik weet niet of hier iemand mij kan helpen maar ik ben ten einde raad.
    Ik heb al meerdere domein namen bij versio maar met www.bodybalancetine.be heb ik namelijk niets anders dan problemen om deze te zien te krijgen.

Als ik thuis via de provider telenet deze website probeer te bezoeken krijg ik de foutmelding "ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED"
    Ik heb hiervoor al enkele malen naar mijn hosting provider (combell) gebeld maar die weten geen antwoord te geven en volgens hen ligt het probleem bij telenet, daar telenet klanten de website niet kunnen bekijken maar klanten van andere providers wel. Zo kan ik met dezelfde laptop op een telenet netwerk de site niet zien maar wel met die laptop op een proximus of om het even welk ander netwerk.

Ik heb een workaround gevonden door mijn HOSTS file in windows te laten linken naar het IP adres van de site. Dat lost het probleem op op mijn computer maar niet op alle computers die via het telenet netwerk werken. Telenet zelf heeft al meerdere tests gedaan en zien niets ongewoons.

Iemand die raad weet??

Reageer
  2. Michael Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-12-2019 om 11:08

Goedemorgen,

Werkt jouw andere domeinnaam wel? Indien dit inderdaad het geval is dan zul je bij de partij waar de website van www.bodybalancetine.be gehost wordt moeten nakijken waar het fout gaat. De sites worden namelijk niet via ons gehost.

Mocht jouw andere domeinnaam ook niet werken neem dan contact op via support@versio.nl indien je dit nog niet hebt gedaan.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dehouck Member
    Reactie geplaatst op: 03-12-2019 om 12:44

Dag Michael,

bedankt voor je reactie, ik heb indd mijn hosting gecontacteerd, bij hen staat alles correct ingesteld, ze hebben me ook aangeraden naar de betrokken internet provider te bellen waar ook volgens hen alles correct is, ze hebben mijn router gereset maar het is een probleem die alle klanten van dit netwerk een probleem hebben mijn de site te bekijken.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-12-2019 om 22:03

Hallo, kan je even contact opnemen via support@versio.nl met een link naar dit forum topic. Dan kunnen we dit verder onderzoeken voor je.