1. sitje Member

Nameserver probleem

Topic geplaatst op: 12-06-2012 om 08:52

Goede morgen,

Ik ben zojuist in het admingedeelte van een klant in een webshop wat teksten aan het aanpassen en normaal sla ik deze dan op en kan ik verder maar nu krijg ik de volgende fout melding:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sexico/domains/sexico.nl/public_html/admin/login.php on line 23

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sexico/domains/sexico.nl/public_html/admin/login.php:23) in /home/sexico/domains/sexico.nl/public_html/admin/menu_navigatie.php on line 4

en aan de frontzijde van de shop krijg ik alleen een vertekend inlog scherm.

Nu ben ik aan het zoeken gegaan en kom tot de conclusie dat de nameserver verandert is in mijn klanten panel bij Versio terwijl de site altijd gewoon gewerkt heeft op een nameserver zoals ik die op de reseller hosting en in het klanten panel van Versio had ingesteld.
    Nog geen man overboord waar het niet dat ik in het klanten panel de oude nameserver niet meer terug kan zetten dan krijg ik de melding:
    De nameserver wijziging is mislukt. De ingevoerde nameservers zijn incorrect.

Het gaat om het domein www.sexico.nl

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe is dit opgelost?

2. Randal Vanheede Member
    Reactie geplaatst op: 12-06-2012 om 18:01

Als het in het kantenpaneel niet lukt, probeer eens in DirectAdmin zelf, normaal moet je daar de NS'en van een domein kunnen aanpassen!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-06-2012 om 00:15

Is dit intussen opgelost? De nameservers staan op:

ns97.axc.nl
    ns98.axc.nl

De website geeft ook een tijdelijke pagina weer.

Vond u dit antwoord nuttig?