1. Roemer Member

Must match your authenticated email user

Topic geplaatst op: 28-11-2019 om 18:41

Sinds een paar maanden krijg ik in mijn-naam (<info@domain2.com>) must match your authenticated email user info@domein1.com als ik met Thunderbird mijn mail probeer te versturen via een identiteit. Ik heb diverse domeinnamen op dezelfde server maar wil de mail aan die domeinen in dezelfde IMAP mailbox. Ontvangen gaat prima (via forwards), maar verzenden (via identities in Thunderbird) gaat niet meer door deze nieuwe foutmelding. De SMTP verbinding vereist dat de From: hetzelfde is als het emailadres waarmee ingelogd wordt op de SMTP server. Ik wil dus dat die restrictie er weer af gaat, net als vroeger.

Is er ergens in DirectAdmin een manier om deze check uit te zetten, of in ieder geval mailadressen met domeinen op dezelfde webserver te accepteren?

Of zou dat laatste goed moeten gaan, maar zit er een spaak in het wiel omdat de MX records van alle domeinen naar een SPAM-filter verwijzen (die de mail weer doorstuurt naar mijn hoofddomein)?

Ik heb een Zilver NL pakket.

Reageer
  2. Michael Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-12-2019 om 10:43

Hallo Roemer,

Mocht je dit probleem nog steeds ervaren dan raad ik je aan om contact op te nemen met support@versio.nl zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.

Het mailadres dient wel te zijn aangemaakt in DirectAdmin voordat er ook daadwerkelijk gebruik van gemaakt kan worden. Indien info@domain2.com dus niet is aangemaakt zal deze ook niet meer gaan werken.

Vond u dit antwoord nuttig?