1. RayHammer Member

Error with system Quotas

Topic geplaatst op: 11-06-2012 om 08:13

Ik heb een VPS server met directadmin.
    Bij de eerste aflevering gaf de de VPS al fouten aan. Als een klant een reseller wilt en hij maakt klant aan ktijgt hij een error. Dit is ook zo bij hosting.

Ook de VPS panel serial console werkt niet.

Hierover alles heb ik al veel gemailt, maar ze kunnen het niet oplossen.

Moet ik hier voor betalen voor een VPS die niet inorde is? Mij lijkt het van niet, want kan er niks mee doen.

Hieronder error code, kweet niet of hij hem wil pakken op het forum.

Gebruiker domeintest aangemaakt

Details

Unix User created successfully

Error with system Quotas
    setquota: Mountpoint not specified. setquota: Usage: setquota [-u|-g] [-x] [-r] [-F quotaformat] -a|... setquota [-u|-g] [-x] [-r] [-F quotaformat] -a|... setquota [-u|-g] [-x] [-r] [-F quotaformat] -b -a|... setquota [-u|-g] [-x] [-F quotaformat] -t -a|... setquota [-u|-g] [-x] [-F quotaformat] -T -a|... Bugs to: mvw@planets.elm.net, jack@suse.cz
    Debug Guide
    User's data directory created successfully
    Domeinmap is aangemaakt.
    Domeinmap is in de thuismap van de gebruiker aangemaakt.

Domein aangemaakt.

2. Randal Vanheede Member
    Reactie geplaatst op: 11-06-2012 om 17:18

Vreemd voorval, je hebt de reseller pakketten gechecked? Zo niet, zien ze er allemaal in orde uit?
    Ten 2e, ben je zeker dat het reseller pakket GROTER is dan het user pakket ? (Stomme vraag, maar je weet nooit..)

En, de serial console in SolusVM werkt bij mij ook niet, maar hoe zit het met de SSH? Als die gewoon perfect werkt vind ik het geen probleem (zoals bij mijn VPS)

En een last case option, heb je al eens een reinstall geprobeert?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 12-06-2012 om 07:01

Nee een reinstall gaat niet.
    En de error die van boven staat is van een hosting pakket. Maar zoals bij reseller en hosting blijft de error het Zelfde.

Quotas tellen niet op, hierop kan ik geen klanten gaan zetten.

Hij is zo afgeleverd aan mij, en zoiets had niet moeten afgeleverd moeten worden met Quotas die niet werken.

4. Randal Vanheede Member
    Reactie geplaatst op: 12-06-2012 om 17:32

Daar heb je volledig gelijk in. Hmm, met of zonder support plan, ik vind dat Versio je hierbij moet helpen..
    Zelf heb ik nog te weinig kennis om het op te lossen, hopelijk weet Versio het wel!