1. Anna Member

Uw domeinnaam is geparkeerd.

Topic geplaatst op: 31-10-2019 om 15:15

Goedemiddag,

Ik heb onlangs een SSL-certificaat aangevraagd. Nu bleef ik zien dat de website niet veilig is. Oke, ik heb denk ik iets verkeerd gedaan als leek van een nieuwe site. Wat dingen aangepast, daar "www" ook niet werkte, maar alleen de site zonder WWW, nu e.e.a. proberen te koppelen, maar nu is heel mijn website "geparkeerd" en krijg ik meldingen dat webhosting niet gekoppeld is aan de website, terwijl bij Versio aangegeven wordt van wel.

"Jouw domeinnaam is niet gekoppeld aan jouw webhosting pakket" Ik heb nu zoveel aangepast dat ik beter wat hulp vraag wellicht.....

Alvast bedankt.

Reageer
  2. Michael Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-11-2019 om 09:06

Hoi Anna,

Hiervoor kun je ons het beste een bericht sturen naar support@versio.nl zodat we het voor je kunnen nakijken.

Wanneer je domein "geparkeerd" is maak je gebruik van ons parkeer IP-adres in jouw DNS records. Dit IP-adres dien je te wijzigen naar het IP-adres van jouw host of je kunt DNS beheer via het klantenpaneel bij jouw domein uitzetten en vervolgens het domein koppelen aan jouw hostingpakket, zie ook:
    https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

Vond u dit antwoord nuttig?