1. Omar Member

Twitter Cards werken niet meer door SSL?

Topic geplaatst op: 19-10-2019 om 17:48

Is er recentelijk iets veranderd aan versio's SSL? Of heeft Versio iets veranderd waardoor Twitter geblokkeerd wordt?

Al enkele maanden heb ik zonder problemen de links naar mijn website op Twitter kunnen delen met Twitter Cards. In plaats van simpelweg een link in een tweet te delen maakt Twitter dan een mooie preview met afbeelding en beschrijving in de tweet maar de afgelopen dagen lukt dit niet meer. Als ik mijn link in de Twitter Card Validator mik krijg ik nu de volgende melding:

ERROR: Fetching the page failed because the fetcher cannot resolve the address.

Met andere platformen zoals Facebook krijg ik nog wel mooie cards dus dit is een Twitter ding ga ik van uit. Ik heb van alles geprobeerd, cookies opgeschoond, cache van de website opgeschoond, iedere plugin die Twitter cards zou moeten maken geïnstalleerd maar niks werkt.

Ik heb alle fora afgezocht hoe ik dit kon oplossen maar erg veel zinnigs kwam er niet uit. Nu heb ik ook dit gevonden: https://twittercommunity.com/t/twitter-card-error-fetching-the-page-failed-because-other-errors/112895/6 en daar hebben ze het er over dat ik AES128 moet enablen maar ik heb bij god geen idee hoe dat met versio moet.

Ik heb er nooit eerder problemen mee gehad en het is erg frustrerend want Twitter is mijn belangrijkste traffic source en zonder mooie Twitter cards klikt er geen ziel op mijn links. Kan iemand me hier wat meer informatie over geven? Ik ben geen coder of wat dan ook maar ik heb geen moeite met instructies lezen en dingen veranderen in files. Zou het erg waarderen als iemand me hier mee kan helpen ;/

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-10-2019 om 10:29

Goedemorgen,

Wij hebben geen wijziging doorgevoerd. Mocht het probleem er nog zijn, dan wil ik je vragen om hierover even contact op te nemen via support@versio.nl.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?