1. Cumali Atli Member

Notitie voor de eigenaar van dit domein

Topic geplaatst op: 09-06-2012 om 11:47

ik krijg zo een probleem ik heb niet zo veel erva\\\\ren wie kan mij helpen?

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

alvast bedankt

2. Iain Munro Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2012 om 13:46

Ga ofwel dns gebruiker of nameservers, als je dns gaat gebruiken verander dan het ip naar je server ip en het hoort te werken.
    Dat bericht komt standaard alleen als je de ip adressen niet hebt veranderd in je dns rules.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ivo Thijs Member
    Reactie geplaatst op: 16-12-2012 om 12:11

Ik heb hier ook een probleem.Ik heb alle standaard ip adressen verandert naar XX.XX.XXX.XXX:1024 maar dit werkt niet.
    Ik moet deze poort gebruiken daar porrt 80 wordt geblokkeerd door telenet.Hoe kan ik dit het beste oplossen.Ik heb ook al geprobeert met gratis dns nameservers van dyndns of no-ip.org maar dit werk ook niet.
    Mvg

Vond u dit antwoord nuttig?