1. Jessy Member

Website offline

Topic geplaatst op: 06-10-2019 om 10:03

Hoi Versio,

Ik heb vorige week de DNS aangezet op https://bouwbedrijfhonigenkuypers.nl/, en sinds dien is mijn website offline. Ik heb DNS eergisteren uit gezet maar helaas is mijn site nog steeds offline. Kunnen jullie mij helpen mijn website weer online te krijgen?

Met vriendelijke groet,
    Jessy

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-10-2019 om 11:30

Hallo Jessy, ik heb de nameservers terug ingesteld voor het domein. Het duurt gemiddeld 4 à 8 uur, maximaal 24 uur voor de DNS volledig is verwerkt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jeffrey Member
    Reactie geplaatst op: 13-10-2019 om 18:04

Hoi Versio,

Hier eenzelfde probleem. Ik heb in de DNS een TXT toegevoegd voor Google om het eigendom van mijn domein te bevestigen.
    Nadat ik dit heb gedaan ontkoppeld, op de één of andere manier, het domein van de webhosting. Beide heb ik bij Versio.
    Nu is mijn website offline. Tevens gecheckt via downforeveryoneorjustme.com en de website is ook offline voor anderen. Er wordt op versio.nl/status geen storing gemeld.
    Ik zou de storingslijn wel willen bellen, maar ik zie op tegen de eventuele kosten van EUR 99 excl. BTW mocht het zo zijn dat er toch geen storing is.
    De DNS gegevens heb ik nogmaals gecheckt, maar staan verder goed.
    Is er wellicht een storing op server 403?

Ik verneem graag, waarvoor dank bij voorbaat.

Met vriendelijke groet,
    Jeffrey

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-10-2019 om 08:34

Goedemorgen Jeffrey,

Zou jij hierover een mail willen sturen naar support@versio.nl met daarin de benodigde record en over welke domeinnaam wij het hier hebben?

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker