1. Froukje Member

Google verificatie via TXT bestand

Topic geplaatst op: 02-10-2019 om 20:17

Ik heb deze week een google verificatiecode als txt-record toegevoegd. Echter iedere keer wanneer ik verifieer krijg ik de melding dat de verificatie is mislukt.

Als antwoord komt:
    We kunnen de verificatietoken niet vinden in de TXT-records van je domein.
    We hebben in plaats daarvan deze DNS TXT-records gevonden:

v=spf1 a mx ip4:185.182.57.27 ip4:46.51.204.184 a:spf.spamexperts.axc.nl ~all

DIe zie ik ook staan.
    Wat gaat er mis?

Reageer
  2. Gerald Member
    Reactie geplaatst op: 03-10-2019 om 16:29

Precies hetzelfde probleem.
    Ben erg benieuwd

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Froukje Member
    Reactie geplaatst op: 03-10-2019 om 18:45

Gisteravond heb ik via het klantpaneel, dus niet via Direct Admin, de regel toegevoegd.
    Nu wordt deze wel herkent. Weet niet of dat nu de oplossing was maar het lijkt te werken. (klantpaneel, domeinnamen, overzicht, betreffende domeinnaam en daar dan beheer DNS records.

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-10-2019 om 21:56

Goedenavond,

Ik wil je vragen om via support@versio.nl contact op te nemen en je vraag daar nog eens te stellen met voor welke domeinnaam je de TXT record moet aanmaken en welke TXT record.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - supportmedewerker

5. Pedro Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2019 om 17:42

Je moet naar je Direct Admin (Cpanel) van je site gaan , dan DNS Management en dan bij de Add Records staat een veld , TXT , vooraan zet je je website (zoals het bij de NS veld staat ) , en dan naast de TXT veld zet je je google verificatie Key (google-site...) dan druk je op Add. Zo heb ik het gedaan . hoop dat het voor je werk .
    Groet

6. Pedro Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2019 om 17:54

Of je doe het op deze manier :
    https://www.youtube.com/watch?v=AGd90eN9GHk

groet

7. Blogging Member
    Reactie geplaatst op: 18-10-2019 om 12:43

In any case, Google's bountiful calculation updates make this precarious. What's more, the present SEO best practices are about significance and goal. https://blogginggenie.com/siteground-coupons-and-discount-code/ Continue perusing - I'll clarify. How would you realize what is important and what doesn't? What are the present blog positioning strategies, and what's considered "old fashioned"? How on Earth would you be able to keep everything straight?