1. WebApp Member

    Nieuwe chat

    Topic geplaatst op: 06-06-2012 om 11:24

    De nieuwe chat ziet er goed uit, maar ik word er altijd na een minuutje uitgegooid omdat ik te lang inactief ben. Ook al heb ik al een vraag gesteld en wacht ik op antwoord van een medewerker, als ik geen berichten stuur binnen een bepaalde tijd vlieg ik eruit.

    Ik begrijp dat, met de nieuwe layout, de chat na een minuutje of 2 gesloten moet worden als er per ongeluk op geklikt word, maar kan men dat niet zo programmeren dat dit niet meer geldt vanaf men in gesprek is?

    Mvg,
    Timmy

  2. Snh Henkels Member
    Reactie geplaatst op: 13-09-2012 om 16:57


    Heel irritant. Zeker als je is gevraagd wat er aan de hand, jij dit helemaal uitlegt


    en het gespek dan doodvalt omdat de versio helpdesk niet binnen 1 minuut een antwoord geeft

    Kun je weer opnieuw inloggen, weer opnieuw hallo zeggen en weer opnieuw je probleem intiepen (en kun je weer een time out krijgen)

    Vond u dit antwoord nuttig?