1. Jim Member

Restore van backups werken niet

Topic geplaatst op: 27-08-2019 om 20:59

Ik heb nu verschillende keren een backup proberen terug te zetten maar krij altijd de fout dat de directory /backup niet bestaat.

Kunt u aangeven waarom dit het geval is? Het lijkt erop alsof alle backups nutteloos cq mislukt zijn tot nu toe.

Subject: An error occurred during the restore.
    Unable to extract the directory 'backup' from the file /home/automyn284/user_backups/vt52.tar.gz as user vt52

File '/home/automyn284/user_backups/vt52.tar.gz' was 688936960 bytes in size, as read by root.
    Unable to read the backed up user.usage file: Unable to get Lock on file:
    open error for /home/vt52/backups/backup/user.usage.lock: No such file or directory
    /home/vt52/backups/backup: No such file or directory

Updating users ...
    Updating user vt52 ...
    INFO [+ 3000ms] defence360agent.simple_rpc|Executing ('add-sudouser',), params: {'user': 'vt52'}
    OK

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-08-2019 om 00:45

Ik raad u aan hierover een support ticket aan te maken. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jim Member
    Reactie geplaatst op: 31-08-2019 om 05:46

Ja, moet je eens proberen dan, de enige opties die je krijgt zijn "Stel een vraag" waar je niets mee opschiet en ene link naar dit forum.

Weer goed geregeld: poeier je klanten af.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-08-2019 om 09:48

@Jim Je kan ons contacteren via het gesprek icoontje rechts onderaan onze website of via support@versio.nl .