1. Media Member

Niet mogelijk om Domein te verhuizen

Topic geplaatst op: 16-08-2019 om 17:11

Hey, ik heb zojuist mijn huidige domein proberen verhuizen naar Versio. Ik krijg echter een mail dat het domein al in het systeem van Versio staat en hierdoor niet kan worden overgezet. Hoe kan ik dit oplossen?

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-08-2019 om 17:50

Indien het domein al bij een reseller van ons staat kan je deze overzetten met een push. Zie hierover : https://www.versio.nl/artikelen/94-hoe-kan-ik-producten-overzetten-naar-een-andere-versio-klanten-account

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Media Member
    Reactie geplaatst op: 17-08-2019 om 14:58

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb het probleem jammer genoeg wel niet kunnen verhelpen. Het tweede account bestaat namelijk niet. Toen ik de eerste keer probeerden de website te verhuizen had ik alles ingevuld maar ik was toen nog niet ingelogd op een account. Ik heb toen een account aangemaakt en het proces opnieuw gedaan. Ik ben bang dat het deze foutmelding dus geeft omdat ik eerst zonder account heb geprobeerd het te verhuizen en het daardoor nu ergens vastzit. Hierdoor kan ik natuurlijk geen push gebruiken. Het domein stond hiervoor ook niet op een Versio account.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-08-2019 om 15:51

Hallo, je mag contact opnemen via support@versio.nl indien je nog verdere hulp nodig hebt. Dan kunnen we dit intern even onderzoeken.