1. Kirsten Member

Wordpress hosting

Topic geplaatst op: 14-08-2019 om 14:56

Hi allen,
    Ik ben volledig nieuw in deze ''wereld'' en wil jullie daarom om hulp vragen :)

Ik heb via wordpress (nu nog gratis abbo) een site gebouwd. Ik dacht dat ik die gewoon bij WP kon laten hosten maar begrijp dat het handiger is dit via een partij als Versio te doen.
    Ik wil namelijk ook een e-mailbox en dat kan volgens mij niet via WP (?). Máár ik wil dus ook CSM kunnen bewerken (paar basis dingen) en vroeg me dus af wat nu concreet nodig is.

Omdat het puur hobby matig is lijkt mij het brons/zilver pakket van Versio prima omdat daar ook 1-click installatie van WP bij zit. Alleen kan ik dan ook gelijk CSM bewerken? Of moet ik dan OOK bij WP upgraden naar een duurder pakket? Want dan ben je toch 2x maandelijkse kosten kwijt?

Tips zijn welkom..... dank! :)

Reageer
  2. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 30-08-2019 om 01:25

Je kan ook je Wordpress installatie bij Versio hosten op een eigen webspace, waar je van alles op kunt plaatsen. Ik heb geen idee wat je met CSM bedoelt, misschien bedoel je CMS?

Als je Wordpress bij Versio host, dan heb je niets meer aan de gratis hosting bij WP zelf. Die kan je annuleren. Of laten bestaan met een verwijzing naar je nieuwe site.

Vond u dit antwoord nuttig?