1. Joost Member

Factuur automatisch doorsturen (e-mail)

Topic geplaatst op: 01-08-2019 om 11:54

Hallo,

Ik kwam op het forum al een topic tegen uit 2017 met dezelfde vraag, maar merk op dat er (volgens mij) nog niets aan is veranderd.
    Is het niet mogelijk om de maandelijkse facturen automatisch naar een e-mailadres door te sturen? Er wordt immers toch al een mail verstuurd op het moment dat de factuur klaar staat - zou fijn zijn als hier direct een bijlage bij zit.
    Het is nu elke keer redelijk omslachtig om de facturen te downloaden voor de administratie.

Zou fijn zijn als dit aangepast kan worden!

Bij voorbaat dank,
    Joost

Reageer
  2. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-08-2019 om 12:01

Goedemiddag Joost,

Bedankt voor de feedback, de programmeurs zijn momenteel druk bezig met het bouwen van een nieuw systeem, ik zal dit zeker als feature request bij de programmeurs neerleggen!

Een fijne dag toegewenst!

Met vriendelijke groet,
    Milan - Helpdeskmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sam Member
    Reactie geplaatst op: 13-08-2019 om 10:40

+1
    Ik ben op zoek naar hetzelfde!

4. Eric Member
    Reactie geplaatst op: 09-10-2019 om 16:17

Het zou nog mooier zijn wanneer je aan de factuurnaam (bestand dus) kan zien waar het overgaat. Gaat het om een bijschrijving op de online portemonnee of een factuur met de btw, zet het bedrag ook in de naam. Het aanklikken van de facturen op de site is altijd een zoektocht wanneer je een bepaald bedrag zoekt. Misschien moeten de programmeurs dit zelf eens proberen? Een waardeloos systeem trouwens: facturen en bankafschrijvingen lopen nooit synchroon, misschien voor jullie handig, voor ons, de klant een ramp.

5. Vincent Member
    Reactie geplaatst op: 09-10-2019 om 16:21

Is er een roadmap? zodat we kunnen zien welke features we kunnen verwachten in de toekomst?