-
Member
-
Versio medewerker
-
MemberReactie geplaatst op: 22-07-2019 om 14:41
Dit was de oplossing, bedankt!
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 24-07-2019 om 08:08
Enig idee wanneer deze update uitgerold gaat worden?
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 26-07-2019 om 16:12
Ik heb het zelfde probleem, maar de oplossing werkt bij mij helaas niet. Ik krijg een melding "Cannot Execute Your Request".
Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 26-07-2019 om 17:06
Goedemiddag,
Wanneer een update uitgerold word is niet duidelijk, wij zijn nog in afwachting.
Iedereen die problemen ondervind mag even via support@versio.nl een ticket indienen, dan kijken wij er per situatie even naar.
Met vriendelijke groet,
Gavon - supportmedewerkerVond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 29-07-2019 om 09:17
Contact opnemen via bovenstaand e-mailadres heeft ook geen zin:
"Op dit moment is het helas niet mogelijk om het wildcard certificaat van LetsEncrypt te gebruiken.
U wordt aangeraden dit vinkje uit te zetten en het nogmaals te proberen"
Reageer dat dan gewoon hier...Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 29-07-2019 om 09:53
Dag Geert,
Zou je opnieuw een aanvraag van het wildcard certificaat willen doen nadat je het volgende hebt ingesteld:
- Een a record met *.domein.nl dient aangemaakt te zijn
- DNSSEC dient ingeschakeld te zijn
Binnen 24 uur na het instellen van de bovenstaande punten zou het wel mogelijk moeten zijn om een wildcard certificaat aan te vragen.
Met vriendelijke groet,
Milan - HelpdeskmedewerkerVond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 29-07-2019 om 12:17
Bedankt, nu werkt het inderdaad weer!
Vond u dit antwoord nuttig?
Goedemiddag Jeroen,
Zou je opnieuw een aanvraag willen doen maar dan een normaal certificaat in plaats van een wildcard certificaat? Dan zou het wel moeten werken. Door een update in Directadmin is er een probleem met het aanvragen van de wildcard certificaten. Bij de volgende update zal dit verholpen worden.
Mocht je hier vragen over hebben dan kun je het beste even contact op nemen met support@versio.nl. We helpen je daar graag verder.
Met vriendelijke groet,
Milan - Helpdeskmedewerker
Vond u dit antwoord nuttig?