1. Martijn Member

Uitgaande SMTP mails haperen

Topic geplaatst op: 11-07-2019 om 23:29

Dag Versio'ers,

We hebben een heroku app draaien, die de mailserver van dit webhosting pakket gebruikt om via mail.brouwbroeders.nl ordermails te versturen. Het gaat meestal vrij soepel, maar de afgelopen tijd hebben we 2 dagen gehad dat er geen ordermails verstuurd zijn. Ook zijn er een aantal instanties geweest waarin er in een keer 4 tegelijk aan kwamen. Mijn applicatie-logs geven geen errors dus verwacht ik dat er iets fout gaat aan de kant van de mailserver. Zijn er problemen bekend? Zo niet, is er onlangs iets veranderd in de authenticatie voor het versturen van mails via SMTP?

Hartelijke groet,

Martijn van Brouwbroeders.nl

Reageer
  2. Joeri Member
    Reactie geplaatst op: 13-07-2019 om 11:58

Hier ook héél vaak problemen met uitgaande mails

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-07-2019 om 16:07

Hallo, je kunt dit even melden via support@versio.nl .

4. Internet Member
    Reactie geplaatst op: 09-08-2019 om 13:57

Hallo Martijn, ik merk ook iets, maakte veel gebruik van versturen onder alias en krijg nu steeds een authentication error.

5. Vincent Member
    Reactie geplaatst op: 10-08-2019 om 19:30

Versio heeft hun politics aangepast, en je kunt vanuit 1 popbox niet meer met meer aliassen mailen.
    Ze willen dat niet op het forum schrijven, daarom vragen ze iedereeen persoonlijk contact op te laten nemen, om vervolgens te vertellen dat je een groot probleem hebt, en dat ze daar geen oplossing voor hebben.

Ik moet bijvoorbeeld volgens hun maar 5 losse popboxen aanmaken, en 5x inloggen, om van die 5 adressen de mail te kunnen lezen (dat kan nu in 1 box ook), maar ook beantwoorden.

Het is best waardeloos hoe ze hier mee omgaan.