1. Nick Member

Domeinnaam geparkeerd

Topic geplaatst op: 11-07-2019 om 11:15

Uw domeinnaam is geparkeerd.

Hé eigenaar van prorobotics.eu
    Jouw domeinnaam is niet gekoppeld aan jouw webhosting pakket, reseller pakket of virtuele/dedicated server.
    Mocht je ondersteuning nodig hebben bij het koppelen van jouw producten, dan kun je contact opnemen met jouw provider.

Hoe los ik dit op?

Reageer
  2. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-07-2019 om 11:21

Goedemorgen,

Deze melding krijg je omdat je domein nog niet gekoppeld is aan je hostingpakket, je kunt als volgt je domein koppelen: https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

Mocht je er niet uit komen zou je dan contact op willen nemen met support@versio.nl? Dan helpen we je daar graag verder.

Met vriendelijke groet,
    Milan - Helpdeskmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Nick Member
    Reactie geplaatst op: 11-07-2019 om 11:24

Hoi Milan,

Bedankt voor je snelle antwoord. Die was ik al aan het bekijken.

Mijn domein was altijd al gewoon gekoppeld aan het hosting pakket. De website staat al een half jaar live. Ik denk dat het te maken heeft met DNS records die ik moest aanmaken voor Google Gsuite?

Om de nameservers te wijzigen, moet ik namelijk DNS beheer uitschakelen. Maar dan verlies ik weer al mijn mail?

Alvast bedankt,

Nick Ewbank

4. Nick Member
    Reactie geplaatst op: 11-07-2019 om 11:30

De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het duurt maximaal 24 uur voordat deze wijziging overal op het internet verwerkt is.

5. Nick Member
    Reactie geplaatst op: 11-07-2019 om 11:32

Bovenstaande melding kreeg ik bij het koppelen van domein aan webhosting pakket. Gaat er dan iets anders mis?

6. Michael Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-07-2019 om 11:45

Hoi Nick,

Deze melding zul je altijd te zien krijgen wanneer je het domein koppelt aan een hostingpakket als het domein al aanwezig is in de omgeving.

Nou is dit geen probleem want de nameservers worden alsnog ingesteld, het is nu afwachten op resultaat!

Zoals aangegeven kan het 24 uur duren.