1. Davy Member

PHP Parse error na verhuis WP website

Topic geplaatst op: 25-06-2019 om 19:08

Na het verhuizen van mijn website krijg ik volgende foutmelding "[Tue Jun 25 13:31:01.594548 2019] [lsapi:error] [pid 793564:tid 140159638939392] [client 194.78.124.146:45198] [host domainname.be] Backend fatal error: PHP Parse error: syntax error, unexpected 'p\xcf' (T_STRING), expecting ')' in /home/servername/domains/domainname.be/public_html/wp-includes/formatting.php on line 5318\n"

- De PHP versie is zowel op de oude host als de nieuwe host 7.0
    - Rechten van de folders en files zijn correct.
    - Wordpress Plugin folder reeds hernoemd
    - Wordpress Theme folder reeds hernoemd

Foutmelding blijft. Iemand een idee? Na 5h wachten nog geen reactie ontvangen via chat :-/

Alvast bedankt.

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-06-2019 om 08:39

Goedemorgen,

Het forum is bedoelt voor customer 2 customer support. Wij zien graag vragen of opmerkingen die voor Versio zelf zijn via support@versio.nl tegemoet.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - supportmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Davy Member
    Reactie geplaatst op: 26-06-2019 om 13:38

Werkende oplossing VERSIO

*Backup Maken

U kan een volledige DirectAdmin backup maken via Create/Restore Backups Backups . Deze kan u downloaden naar uw pc.

*Domein aanmaken op de nieuwe server.
    Onder domain administration op de nieuwe server de domeinen terug aanmaken.
    Domain administration> Add another domain. Vervolgens kan je dan kiezen op de hosting welk domein je wilt gaan beheren als je inlogt.

*Backup herstellen op nieuwe server
    U uploadt deze backup dan in een mapje genaamd "backups" op hetzelfde niveau als de "domains" map op het nieuwe hosting pakket. Indien deze map niet bestaat even de folder zelf aanmaken.

Daarna gaat u in DirectAdmin op het nieuwe hosting pakket en importeert u de backup via Create/Restore backup. Bij het importeren vinkt u het vakje "DNS settings" uit.

U zal nadien even moeten controleren of de naam van de database nog overeenkomt met diegene vermeld in het config bestand van uw website (domainname\public_html_wp-config.php). De username zal verschillen. De naam en user van de nieuwe database zal u zien bij MySQL management in DirectAdmin.

Eens deze stappen in orde, kan u de nameservers van het domein wijzigen in diegene van het nieuwe hosting pakket. https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

4. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 27-06-2019 om 01:13

Eh, Gavon! Waarom post je dat steeds? Waarom zet je geen standaard melding in het forum dat account-zaken enkel via een ticket dienen worden opgelost, en instellingszaken via het forum of bij spoed via een ticket.

Nu ondermijn je de kracht van het forum door iedereen naar het ticketsysteem te sturen. Niet echt de juiste insteek. ;-)

5. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 27-06-2019 om 01:14

Ik vrees dat de Wordpress bestanden corrupt zijn. Mogelijk via een hack!
    Ik raad aan om een backup terug te zetten en ervoor te zorgen dat alles up-2-date is.