1. duiven01 Member

Verhuizing

Topic geplaatst op: 03-06-2012 om 10:00

Ik heb www.karinas-salon.nl naar jullie verhuisd en wordpress geinstalleerd maar krijg hem bij jullie niet aan de praat. wat doe ik fout? van dns en dergelijke heb ik geen verstand maar dat hebben jullie toch gedaan?

2. Fressh Member
    Reactie geplaatst op: 03-06-2012 om 19:15

Bij mij is hij ook nog niet online (www.fressh.nl), waarschijnlijk komt dit door het verhuizen en kan het tot wel 24 uur duren voordat hij weer volledig zichtbaar is voor iedereen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-06-2012 om 19:47

De namesevers lijken nog niet correct ingesteld te zijn voor karinas-salon.nl: in uw Versio klantenpanel bij "uw domeinnamen" --> "overzicht" --> klikken op vergrootglas achter het gewenste domein --> "Nameservers/DNS" --> "Nameservers instellen". Daar geeft u de nameservers in die vermeld stonden in het mailtje dat u heeft gekregen toen u het hostingpakket aankocht. Het kan 24 uur duren voor de website bereikbaar wordt.

Ook voor domein fressh.nl is dit het geval. Even bovenstaande uitvoeren, nadien zal het correct werken.

4. duiven01 Member
    Reactie geplaatst op: 04-06-2012 om 22:56

Beste Fabien, Ik heb gedaan wat je zei en hoop dat eea nu is opgelost. Prima beantwoording van de gestelde vraag! Daarom kies ik voor Versio!
    Chappo!!!