1. Evi Loockx Member

Enkele vragen

Topic geplaatst op: 31-05-2019 om 12:57

Op regelmatige basis krijg ik in sitebuilder de boodschap
    Er is iets mis gegaan
    Neem contact op met onze klantenservice via support@bahasite.com, zodat we het kunnen onderzoeken, alleen kan je natuurlijk niet met die support contact nemen :D dus maar ff langs deze weg proberen, te achterhalen wat het probleem kan zijn en of nog meer mensen er last van hebben.

ook heb ik een probleem met het niet verschijnen van mijn sociale mediapictogrammen als ik sitebuilder via google chrome gebruik, niet in het voorbeeld, noch in het publiceren van de site
    Ook wanneer ik in chrome publiceer, verschijnen ze niet op het net, maar ze doen het dus wel in andere browsers zoals firefox en edge , is daar een oplossing voor, ik zou namelijk toch liefst bij mijn huidige template ' Lorah' blijven

dan zou ik ook nog graag weten of iemand me wegwijs kan maken in volgend stukje
    Ga naar de index.html bestand van je website en de voeg de tag toe aan de sectie <head> vóór de sectie <body> waar vind ik dat precies in mijn sitebuilder en zou ik deze code kunnen implementeren ?

alvast bedankt voor jullie inzichten

2. Evi Loockx Member
    Reactie geplaatst op: 31-05-2019 om 16:10

De metatag code is in orde geraakt met wat hulp inmiddels, de andere uitdagingen leven nog steeds

Vond u dit antwoord nuttig?