1. Wesley Member

Server 226 - FTP & time outs

Topic geplaatst op: 26-05-2019 om 12:32

Ik ben een folder van 30MB/1700 bestanden aan het uploaden via FTP, maar krijg continu time-outs bij het inloggen, bij het ophalen van de mappenstructuur, bij het uploaden van files. Dit had 3 minuten werk moeten zijn en ik ben er al een uur mee bezig. (In feite had ik het volgens mij gewoon via de WP front-end moeten kunnen uploaden, maar ook die is instabiel).

Voor de zekerheid: ja, max 2 transfers tegelijk geprobeerd (was voorheen niet nodig, 10 ging ook als een zonnetje), passieve modus, Filezilla op Windows, eigenlijk dezelfde instellingen als ik altijd gebruik.

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-05-2019 om 13:40

Hallo Wesley, je mag dit even mailen naar support@versio.nl om dit te laten nakijken. Je kan jouw IP adres even opzoeken via https://www.watismijnip.nl/ en meezenden in jouw mail.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 30-05-2019 om 11:03

Dat heb ik gedaan. Maar er gaat dus niemand op dat e-mailtje reageren, begrijp ik? Of het probleem oplossen (belangrijker), want dat is er nog steeds.

4. Michael Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-05-2019 om 11:41

Hallo Wesley,

Indien je nog geen reactie hebt gehad op jouw e-mail dan raad ik je aan een nieuwe te sturen. Stuur ik hierbij ook direct een screenshot van de algemene FTP instellingen welke je gebruikt om te verbinden.