1. Michael Member

Wordpress installeren in Softaculous

Topic geplaatst op: 16-05-2019 om 20:56

Er is iets misgelopen met mijn Wordpress site, wilde deze opnieuw installeren.
    Maar ook dat lukte niet. Dus heb ik mijn domein 'boldheartsclub.com' verwijderd en wilde deze opnieuw opzetten. Maar ook dat lukt me niet.

Dit is wat ik te zien krijg:

Error Creating Domain

Details:
    Error creating /home/michagl246/domains/boldheartsclub.com/public_html
    Parent directory does not allow write, or one of the directories didn't allow search (execution) permission

Error creating /home/michagl246/domains/boldheartsclub.com/public_html/cgi-bin
    Parent directory does not allow write, or one of the directories didn't allow search (execution) permission

Error creating /home/michagl246/domains/boldheartsclub.com/public_html/cgi-bin/.htaccess
    Unable to open /home/michagl246/domains/boldheartsclub.com/public_html/cgi-bin/.htaccess for writing: Permission denied

Unable to create directory /home/michagl246/domains/boldheartsclub.com/public_ftp,

Unable to create directory /home/michagl246/domains/boldheartsclub.com/public_ftp/incoming,

Errors encountered while creating domain. Not adding domain to /etc/named.conf

Error Creating Domain

2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-05-2019 om 22:31

Ik raad u aan hierover een support ticket aan te maken. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.

Vond u dit antwoord nuttig?