1. Martijn Member

Bedrijfsactiviteiten moeten stoppen

Topic geplaatst op: 14-05-2019 om 14:23

Hallo, helaas heb ik mijn bedrijf stop moeten zetten omdat door jullie fout de domein niet verlengd is. Een zeer spijtig iets, want de domein is nu in bezit van een andere partij die ik niet kan benaderen om de domein weer terug te kopen. Jullie ondersteuning in het quarantaine proces is werkelijk belabberd geweest.
    Ik stop dus met al mijn producten bij Versio. Alle domeinnamen zijn inmiddels wegverhuisd, er staat alleen nog een bedrag op de online portemonnee. Ik wil u een verzoek doen deze terug te storten. De details kunt u bij mij opvragen.

2. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-05-2019 om 14:27

Goedemiddag Martijn,

Vervelend dat het mis is gegaan bij het verlengen van de domein, je hebt in ons klantenpaneel de mogelijkheid om automatisch verlengen in te schakelen. Met deze functie zal de domeinnaam automatisch verlengd worden en niet verlopen.

Op het moment dat een domeinnaam afloopt sturen wij meerdere mailtjes met de melding dat de domein bijna verloopt, ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt opgenomen via het ticket systeem. We helpen je daar graag verder om dit zo goed mogelijk af te ronden.

Met vriendelijke groet,
    Milan - Helpdeskmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?