1. Roel Member

VPN geblokkeerd

Topic geplaatst op: 08-05-2019 om 11:23

Ik maak gebruik van een vpn (Airvpn) en merk dat ik Directadmin en sites op de webhosting niet kan bereiken. Is het blokkeren van vpn's beleid?

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-05-2019 om 15:18

Goedemiddag Roel,

Het forum is bedoelt voor customer 2 customer support en wij zien je vraag en het IP van je VPN graag tegemoet via support@versio.nl.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - supportmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Roel Member
    Reactie geplaatst op: 10-05-2019 om 09:51

Beste Gavon en collega's,

Ik wil jullie graag inzicht geven in mijn klantreis. Allereerst heb ik ingelogd op het klantenpaneel. Daar vond ik al vrij snel het linkje naar de Helpdesk. Op deze pagina's heb ik ongeveer tien keer rondgeklikt om tot de conclusie te komen dat ik toch echt niet kon bellen. Ik weet nu dat dit alleen voor Premium-gebruikers is.

Vervolgens heb ik de zoekterm 'vpn' ingevoerd in de zoekbox bij artikelen en veelgestelde vragen. Daar kreeg ik geen enkel resultaat. Ten einde raad heb ik mijn vraag maar gepost op het Klantenforum. Daar krijg ik geen antwoord. In plaats daarvan krijg ik te horen dat ik had moeten mailen naar een mailadres dat ik nergens gezien heb. Waar ik overigens wel naar gezocht heb. De suggestie om het IP-adres van mijn VPN door te geven getuigt niet van veel inzicht en maakt me nog moedelozer. Ik krijg van mijn VPN-provider steeds een ander IP-adres. Zo werken VPN's nu eenmaal.

Als klap op de vuurpijl krijgt ik gisteren een blije mail van Versio dat ik als Premium-klant nu telefonische support heb. Maar ik ben helemaal geen Premium-klant en kan dus niet bellen.

Jullie begrijpen dat dit contact niet heeft geleid tot grotere klanttevredenheid. Ik hoop dat jullie toch iets met deze informatie kunnen doen om jullie website en dienstverlening te verbeteren.

Vond u dit antwoord nuttig?