1. Anneke Member

Betaling 1 maand webhosting?

Topic geplaatst op: 28-04-2019 om 03:13

Waarom wordt er maar voor 1 maand webhosting gerekend? Zie ik het als aanbieding daar 49 cent per maand.. dus voor 1 jaar is dat mooi. En later zag ik dat er maar voor 1 maand werd afgerekend.. terwijl er duidelijk staat 49 cent per maand. Ik vind dit zeer misleidend. Ga ik kijken hoe ik het tot een jaar verlengd kan worden.... zie ik ineens dat ik de volle pond kan betalen en dat schaalt enorm.. 2,50 per maand was doorgestreept. Ik ben het hier mee eens en wil mijn geld terug. Ik ben al jaren lid van jullie en de prijzen zijn ineens belachelijk om hoog gegaan en ik vraag me af waarom? Ik verzoek jullie om dit ongedaan te maken. Geen hosting bij mijn nieuwe domeinnaam. 28-04-2019

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-04-2019 om 11:33

Hallo Anneke, U kunt een support ticket aanmaken via support@versio.nl om dit te laten nakijken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Robert Member
    Reactie geplaatst op: 11-05-2019 om 14:47

Die 0.49 euro kan blijkbaar slechts voor drie maanden. Voor 12 maanden wordt dit ineens veel duurder... Dit kan echt niet.

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-05-2019 om 15:13

@Robert Dit staat ook vermeld op de pagina, er staat een * achteraan de prijs en onderaan de pagina "* Het benoemde tarief is voor de eerste 3 maanden en is excl. BTW, hierna geldt het reguliere tarief".