1. Mark Member

    Database werkt niet meer

    Topic geplaatst op: 26-04-2019 om 23:30

    ik heb vanavond per ongeluk me site gewist en krijg hem niet meer terug.
    Gisteren na een update van wordpress was mijn site terug naar 1 jaar geleden.
    hele blogs waren erop eens niet meer en ik kon niet meer inloggen met mijn wachtwoord.
    Toen heb ik via direct admin de wordpress gewist. nu heb ik een backup terug gezet maar nu kan hij de database niet meer laden.

    please help deze site is me erg dierbaar hij gaat over mijn heel erge ziek dochter we houden daar een blog bij met alle foto's en teksten . ik durf er niet meer verder aan te kloten veel te bang dat het weg raakt.

    wie o wie kan mij helpen?

    Reageer
  2. Mark Member
    Reactie geplaatst op: 26-04-2019 om 23:48

    Hij geeft nu dit aan

    Error establishing a database connection

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-04-2019 om 00:28

    Welk domein gaat het over?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Mark Member
    Reactie geplaatst op: 27-04-2019 om 08:32

    www.lievejohanna.nl

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Mark Member
    Reactie geplaatst op: 27-04-2019 om 08:45

    Als ik inlog met wp-admin krijg ik deze

    Error establishing a database connection
    This either means that the username and password information in your wp-config.php file is incorrect or we can’t contact the database server at localhost. This could mean your host’s database server is down.

    Are you sure you have the correct username and password?
    Are you sure that you have typed the correct hostname?
    Are you sure that the database server is running?
    If you’re unsure what these terms mean you should probably contact your host. If you still need help you can always visit the WordPress Support Forums.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-04-2019 om 10:41

    @Mark Je kunt de database gegevens even nakijken in het configuratie bestand van de website en het paswoord van de database eens resetten. Mocht het niet lukken kan je dit even laten nakijken via support@versio.nl .

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Mark Member
    Reactie geplaatst op: 27-04-2019 om 11:43

    Dag Fabian,

    Dat heb ik allemaal al geprobeerd.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Mark Member
    Reactie geplaatst op: 27-04-2019 om 11:57

    Ik heb nu gemaild met support.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-04-2019 om 13:19

    @Mark Ik heb reeds een backup van de database teruggezet van 25/4. De bestanden worden momenteel nog geüpload. We volgen dit verder op via het support ticket.

    Vond u dit antwoord nuttig?