1. Mark Member

SSL Certificaat installeren error

Topic geplaatst op: 22-04-2019 om 11:43

Goedendag,

Ik wil mijn SSL certificaat installeren via DirectAdmin en ik heb alle stappen gevolgd van https://www.versio.nl/artikelen/95-hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren maar ik krijg als nog een foutmelding. De foutmelding is: "error using key: error:0B080074:x509 certificate routines:X509_check_private_key:key values mismatch. The certificate and key do not match. Please ensure you are using the correct key with this certificate" ik heb echt geen idee wat ik niet goed doe. Iemand een advies?

Alvast bedankt,

Groeten, Mark

2. Frank Stephen Member
    Reactie geplaatst op: 13-07-2019 om 22:07

Hallo
    Ik heb probeerd om een SSL certificaat te genereren volgens het hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren info pakketje als boven. Ik konde geen CRS text bestand genereren. Helpdesk chat hebben mij attent gemaakt met een link om een CRS automatisch te genereren. Dat link lijkt mij te dwingen naar betaling van Euro 20 voor installatie door Versio. Na veel moeite heb ik besloten om toch te betalen. Daar ging het weer fout. Ik kon geen een van die aangewijzen validatie email adressen gebruiken. Neem aan dat my domein naam xyz.zz is. Mijn enige email adress in dat domein is contactus@xyz.zz maar van Versio had ik alleen een beparkte keuze uit 4 mail adressen zoals postmaster@, hostmaster@, maar kon niks aanpassen om contactus@xyz.zz te gebruiken (deze domeinnaam is fictief maar dient as voorbeeld voor mijn problemen met Versio van vandaag). Kortom, ik heb nog steeds geen SSL gekocht.
    Frank

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Luc Member
    Reactie geplaatst op: 14-07-2019 om 10:44

Waarom geen Lets Encrypt certificaat. Dit is gratis.
    Hier hoe je de installatie doet:
    https://www.versio.nl/artikelen/348-hoe-kan-ik-een-lets-encrypt-certificaat-installeren

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-07-2019 om 11:56

@Frank De CSR code automatisch genereren dwingt niet om de installatieservice af te nemen. Dit is een extra optie. Je zal één van de getoonde e-mail adressen moeten aanmaken op het domein, de validatiemail kan enkel naar de getoonde adressen opgestuurd worden. We helpen je graag verder via het support ticket.