1. Daan Member

Alweer geblokkeerd in firewall

Topic geplaatst op: 21-04-2019 om 17:02

Hallo,

Ik heb een vraagje over de bereikbaarheid van mijn website.
    Afgelopen weekend (dus 1 week geleden) heb ik een webhosting pakket + een domeinnaam bij jullie afgenomen.
    Ik heb in deze afgelopen week al twee keer contant moeten opnemen met jullie helpdesk omdat mijn IP-adres geblokkeerd stond in jullie firewall. Nu is zojuist mijn website weer onbereikbaar geworden, en dat heeft waarschijnlijk dezelfde reden als eerder.

Voor zover ik weet doe ik niks bijzonders met mijn website, ik heb Wordpress en was bezig met het bewerken van mijn thema's en het schrijven van een blogpost.

Heeft een van jullie hier ervaring mee en/of tips om dit voortaan te voorkomen?

Groeten en bedankt,

Daan

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-04-2019 om 17:15

Hallo Daan, Een IP blokkade kan optreden wanneer een IP adres teveel gelijktijdige connecties maakt naar de server op een te korte tijdspanne. Je kunt ervoor zorgen een website niet te vaak na elkaar te refreshen en het aantal gelijktijdige connecties via FTP instellen op maximaal 2. Je mag hiervoor contact opnemen via support@versio.nl om de exacte reden te achterhalen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Daan Member
    Reactie geplaatst op: 21-04-2019 om 17:21

Hallo Fabien,

Bedankt voor je snelle reactie. Normaal zit ik maar met één browser tegelijkertijd (Google Chrome) op mijn website, ik mag aannemen dat Google Chrome niet te veel connecties tegelijkertijd open heeft staan. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van FTP dus dat kan het niet zijn.

Ik zal nu contact opnemen met de support.

Vond u dit antwoord nuttig?