1. Rosa Member

E-mail toevoegen aan client werkt niet

Topic geplaatst op: 16-04-2019 om 10:07

Hallo,

Het lukt mij niet om een van mijn e-mailadressen (via eigen domeinnaam op Versio) toe te voegen aan Gmail of andere e-mailprogramma's (clients) zoals Outlook. Ik krijg steeds de melding door dat de gebruikersnaam/wachtwoord niet kloppen. Ik heb dit steeds weer gecontroleerd en ik kan niets zien dat niet klopt. De spelling van e-mailadres en bijbehorend wachtwoord klopt gewoon. Ik heb dit probleem nog nooit gehad met andere e-mailadressen via domeinen die ik ook op Versio heb staan.

Ik gebruik de SMTP-gegevens van deze pagina: https://www.versio.nl/artikelen/31-wat-zijn-de-pop-imap-en-smtp-gegevens-van-mijn-email-account

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Alvast bedankt.

2. Rosa Member
    Reactie geplaatst op: 16-04-2019 om 10:16

Ik was vergeten te noemen dat ik de SSL-gegevens gebruik, dus via server mail.axc.nl met poort 465. Dit is waar het probleem lijkt te liggen. Zodra ik met de niet-beveiligde gegevens aan de slag ga (TLS) lukt het wel. Maar ik gebruik uiteraard liever SSL... Dus het lijkt echt om de server mail.axc.nl te gaan?!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-04-2019 om 10:43

Goedemorgen Rosa,

Het forum is bedoelt voor customer 2 customer support. Mocht je vraag aan Versio gericht zijn, dan verzoek ik je om een mail te sturen naar support@versio.nl, dan word je vanuit daar geholpen.

Vond u dit antwoord nuttig?