1. Roland Member

Magento cron job error en indexers

Topic geplaatst op: 16-04-2019 om 09:20

Hallo,

Na +-10 uur 'klooien' nog geen resultaat om de cron job accuraat in te stellen voor magento 2.3 icm php 7.3.

Is er iemand die foolproof kan uitleggen welke stappen ervoor zorgen dat dat volgende error in magento verdwijnt? --> "One or more indexers are invalid. Make sure your Magento cron job is running."

Lijkt simpel, maar tot nu geen succes. als ik cron jobs probeer toe te voegen.. Ik gebruik een standaard shared hosting en wil graag pas updaten als de site gaat lopen.

Dank, vr groeten, R

2. Roland Member
    Reactie geplaatst op: 18-04-2019 om 14:31

Hierbij wat voor mij werkte:

/opt/alt/php71/usr/bin/php /home/rol13/domains/unieke.nl/public_html/bin/magento setup:cron:run >> /home/rol13/domains/unieke.nl/public_html/var/log/setup.cron.log

/opt/alt/php71/usr/bin/php /home/rol13/domains/unieke.nl/public_html/update/cron.php >> /home/rol13/domains/unieke.nl/public_html/var/log/update.cron.log

/opt/alt/php71/usr/bin/php /home/rol13/domains/unieke.nl/public_html/bin/magento cron:run | grep -v "Ran jobs by schedule" >> /home/rol13/domains/unieke.nl/public_html/var/log/magento.cron.log

PHP 7.1!
    rol13= volledige loginnaam op directadmin
    unieke.nl = volledige website.nl excl www.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Henk Member
    Reactie geplaatst op: 25-04-2019 om 12:25

Magento 2 draait niet op php 7.3. Je moet deze op 7.1 of 7.2 draaien.

Vond u dit antwoord nuttig?