1. Karim Member

Supportcontract vps server

Topic geplaatst op: 14-04-2019 om 20:58

Wat houdt dit supportcontract precies in? Wat is hier inbegrepen?

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-04-2019 om 08:31

Goedemorgen Karim,

Een supportcontract bij een VPS houd in dat wij maandelijks je server onderhouden en 24/7 monitoren.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Karim Member
    Reactie geplaatst op: 15-04-2019 om 11:05

Dank voor uw reactie. Het gaat mij om de volgende passage onder het info icoontje bij het supportcontract:

"Op uw verzoek kunnen wij de vps configureren naar uw wensen".

Is dit inbegrepen in het contract of worden dergelijke werkzaamheden onder een uurtarief gedaan? Zo ja, wat is het uurtarief?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-04-2019 om 12:35

Goedemorgen Karim,

Het configureren van je VPS voeren wij ook uit bij een supportcontract, dit verzoek kan je indienen via support@versio.nl.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker

5. Jim Member
    Reactie geplaatst op: 15-05-2019 om 15:30

Kan ik ook achteraf een supportcontract nemen en daarna mijn wensen aangeven om de vps te configureren naar mijn wensen?

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-05-2019 om 16:21

Goedemiddag Jim,

Het is inderdaad mogelijk om op een later moment een supportcontract aan te vragen, Maar je kunt ook direct een VPS afnemen met supportcontract en het verzoek indienen via support@versio.nl.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - supportmedewerker

7. Jim Member
    Reactie geplaatst op: 21-05-2019 om 16:47

Supportcontract helemaal configureren naar wens? Ik heb net een supportcontract afgesloten en krijg deze reactie per mail binnen:
    De zaken die u wilt vallen niet onder een SLA helaas. Onder de SLA valt het installeren van PHP modules en eventueel optimaliseren. Het volledig customizen is helaas niet mogelijk. Die zaken zullen in dat geval zelf geïnstalleerd moeten worden.

Wat begrijp ik nou niet goed?????