1. Bram Member

    E-mail forward naar KPN werkt niet meer

    Topic geplaatst op: 14-04-2019 om 20:18

    Sinds ongeveer een week werkt het forwarden van e-mails naar een KPNmail.nl adres ineens niet meer. Voorheen was er nog niets aan de hand. Ik heb hiervoor een 'Forwarder' ingesteld in DirectAdmin. Onderstaand is de bounce e-mail die ik ontvang als ik een test e-mail stuur naar het forward e-mailadres. Een e-mail, rechtstreeks naar het uiteindelijke adres verstuurd, komt wel gewoon netjes aan. Wat is er aan de hand? En kan ik iets doen zodat het weer gaat werken?

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    blablabla@kpnmail.nl
    all hosts for 'kpnmail.nl' have been failing for a long time (and retry time not reached)
    Reporting-MTA: dns; s01.spamexperts.axc.nl

    Action: failed
    Final-Recipient: rfc822;blablabla@kpnmail.nl
    Status: 5.0.0

    Reageer
  2. J.H. Member
    Reactie geplaatst op: 14-04-2019 om 22:47

    Ik heb hetzelfde gemerkt voor forwarders die zijn ingesteld naar een Ziggo.nl adres en hetnet.nl

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    ..........@ziggo.nl
    all hosts for 'ziggo.nl' have been failing for a long time (and retry time not reached)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 14-04-2019 om 23:18

    Hier exact dezelfde melding. Hoop andere adressen geprobeerd die wel werken. Tot nu toe alleen retour van Ziggo en KPNmail.

    ---

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    XXX@kpnmail.nl
    all hosts for 'kpnmail.nl' have been failing for a long time (and retry time not reached)

    Reporting-MTA: dns; s01.spamexperts.axc.nl

    Action: failed
    Final-Recipient: rfc822;XXX@kpnmail.nl
    Status: 5.0.0

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-04-2019 om 08:30

    Goedemorgen,

    Het probleem wat wij ondervonden lag bij SpamExperts en dit zou inmiddels opgelost moeten zijn, kun je het nog eens proberen om een mail te versturen?

    Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker

    Vond u dit antwoord nuttig?