1. Indy Member

Hostingpakket suspended

Topic geplaatst op: 31-03-2019 om 00:10

Hallo,

Sorry dat ik het zeg maar er is op geen enkele manier contact te krijgen met jullie klantenservice, zeer gebruikersonvriendelijk. Ik heb een hostingpakket met nameservers gekoppeld aan een extern domein, nu probeer ik naar dit domein toe te gaan en staat er de volgende boodschap :

This account has been switched off.
    Contact your hosting company for more information.

Wat is hier precies aan de hand en kan dit opgelost worden?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-03-2019 om 11:25

Hallo, onderaan rechts op onze website staat een cirkelvormig icoontje waarop je kan klikken om een bericht te sturen naar ons of je kan ook mailen naar support@versio.nl . We helpen je dan graag verder om dit na te kijken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Siebe Jan Member
    Reactie geplaatst op: 01-04-2019 om 17:00

Fabien leuk dat rondje maar reageren ho maar.

4. Maurice Member
    Reactie geplaatst op: 07-04-2019 om 13:21

Even de chat gestart:"Versio Support antwoordt meestal na enkele uren."
    Dan lijkt me de chat geen geschikt medium voor Versio...

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-04-2019 om 17:50

@Maurice en Siebe Jan We gebruiken het systeem niet als chat maar als een e-mail support systeem. Door drukte kan het langer duren voor je reactie ontvangt. Excuses voor het ongemak.

6. Maurice Member
    Reactie geplaatst op: 07-04-2019 om 18:47

Ik wacht nu vijf uur.....

7. Maurice Member
    Reactie geplaatst op: 07-04-2019 om 18:49

Hier staat ook niks: https://www.versio.nl/status Ik kan op de hele site niks vinden over de huidige situatie.

8. Indy Member
    Reactie geplaatst op: 09-04-2019 om 11:53

Man man dat is toch helemaal niet meer van deze tijd, ik zit nu nog steeds met hetzelfde probleem, ik ben constant bezig met inloggen in de DirectAdmin om mijn domein weer te unsuspenden. Slaat kant nog wal, heb hem al als default ingesteld, dan is hij weer even online. En dan 1 dag of 2 dagen later, ja hoor weer suspended. Kan hier een oplossing voor komen?

9. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-04-2019 om 11:56

Goedemorgen Indy,

Je hebt op dit moment een abuse melding open staan en ik wil je vragen om contact op te nemen via support@versio.nl.

10. Dick Member
    Reactie geplaatst op: 11-04-2019 om 11:16

Langs deze weg wil ik Michael van harte bedanken. Gelukkig zijn er ook nog mensen die zich meer dan 100 % inzetten voor hun baas. Je hebt heel veel geduld met mij gehad en je verdient van mij een dikke 10. Nogmaals hartelijk dank.

Met vriendelijke groet ,
    Dick