1. Sebastiaan Member

Webhosting logins werken niet meer

Topic geplaatst op: 27-03-2019 om 12:33

Ik heb de support chat geprobeerd, zonder success tot nu toe. Mijn direct admin login en geen van mijn geconfigueerde mail accounts, voor geen van mijn domeinen werkt meer. Password word niet geaccepteerd.

Op dit moment vrij rampzalig voor mijn bedrijfje, ik zit op een aantal belangrijke mails te wachten.

Mijn webhosting is betaald tot in 2020.

2. Sebastiaan Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2019 om 16:08

Zucht. Deze message op mijn websites:

This account has been switched off.
    Contact your hosting company for more information.

Echter ik heb een positief saldo. Plus ik zie nergens iets in mijn accounts etc dat ik disabled ben of moet vernieuwen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-03-2019 om 16:35

Goedemiddag Sebastiaan,

Het forum is bedoelt voor customer 2 customer support en bij vragen over je hosting zelf, dan zien wij graag een ticket tegemoet of een mail. Uit je bericht begrijp ik dat je al een ticket hebt ingediend en de support probeert elke vraag zo snel mogelijk te beantwoorden of op te lossen.

4. Sebastiaan Member
    Reactie geplaatst op: 28-03-2019 om 11:00

Het probleem is dat de reactietijd van de chat zeer traag is. Mijn account is nu al 2 dagen geblocked. Ik heb mijn mail nodig. Ik ben een zelfstandige en dit is echt een ramp op dit moment.

5. Anja Member
    Reactie geplaatst op: 29-03-2019 om 10:31

Hoi Sebastiaan, weet dat je niet de enige bent. Ook ik zit met smart op antwoord te wachten. Heb via de chat mijn vraag gesteld en ook via email. Bedroevend dit en dat is nog maar zacht uitgedrukt.

Ik kan bijvoorbeeld niet ijn mijn Direct Admin om een FTP user aan te maken. Kan als dagen niet bij mijn sites. Heel frustrerend en ben echt boos.

6. Timo Member
    Reactie geplaatst op: 29-03-2019 om 10:49

This account has been switched off.
    Contact your hosting company for more information.

Die kreeg ik ook ineens!

7. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-03-2019 om 11:06

Goedemorgen,

Wij proberen elke klant z.s.m te helpen en willen daarin vragen om 1 ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl.

Het forum zelf is bedoeld voor customer 2 customer support.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker