1. Aladdin Member

Website offline maar wel betaald

Topic geplaatst op: 23-03-2019 om 15:23

Bij aankoop dacht ik dat k gewoon voor 12 maanden webhosting had betaald, en ineens was het verlopen gisteren, toen dacht ik misschien dat ik niet had betaald, gisteren voor 1 maand betaald, en de website is nog steeds offline en DNS beheer staat aan.

Wat gebeurt er?

2. Bart Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2019 om 07:21

Ik heb 19 websites bij versio lopen, alle 19 onbereikbaar op mijn computer. Aangezien ze zo snel zijn als dikke stront is het nu zondag en klan ik nog niks doen. Zit er bijna aan te denken om ze een factuur te sturen voor de geleden schade met die k..ipblock van ze

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Danny Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2019 om 08:16

Hoi Bart, ik heb precies hetzelfde. Lijkt wel alsof mijn IP op de blacklist is gekomen en daardoor alle websites onbereikbaar zijn geworden. Zelfs websites die ik bij ze heb ingebracht van mijn klanten. Wacht nu al sinds vrijdagavond 20:25 op een reactie. Via de chat, forum of ticket GEEN reactie. Kan toch niet! Hele weekend al niet kunnen werken. Klanten met noodgevallen boos etc. Ik heb de zelfde gedachten als jij!

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-03-2019 om 14:26

@Aladdin Je hebt een nieuwe hosting besteld in plaats van de oude te heractiveren. Je kunt het pakket heractiveren via: https://www.versio.nl/customer/expired .

5. Aladdin Member
    Reactie geplaatst op: 24-03-2019 om 19:16

@Fabien nu ben ik de website kwijit die er een paar dagen geleden op stond????!! waar kan ik die terug vinden want dit is echt heel vervelend.

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-03-2019 om 09:57

Goedemorgen Aladdin,

Ik wil je vragen om contact op te nemen via support@versio.nl, dit omdat het forum bedoelt is voor customer 2 customer support. Wij zien je vraag graag tegemoet om vervolgens met je mee te kijken.