1. Martin Member

Emails die ik verzend komen niet aan

Topic geplaatst op: 19-03-2019 om 10:21

Alle emails die ik verzend komen niet aan. Hij geeft aan dat het verzonden is, maar er gebeurt verder niks. ontvangen kan ik wel gewoon.

Graag een oplossing.

Groet,

martin

2. Yorben Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2019 om 20:50

Ik heb de laatste tijd ook vaak dit probleem dat mijn mails (verzonden via mijn domeinnaam) in de spam van de ontvangers terechtkomen, Zeer ambetant. nochtans 2 jaar lang geen miserie mee gehad.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 14-05-2019 om 23:52

Onderstaande vindt je een aantal tips, waarmee je kunt voorkomen dat uw e-mail berichten onterecht worden herkent als SPAM.

1.Verstuur geen grote hoeveelheden e-mail met het zelfde bericht en/of onderwerp.
    2.Wees voorzichtig met eventuele adverteerders in uw emailberichten. Sommige URL's zijn namelijk opgenomen in een blacklist. Controleer dit van te voren. Een check kunt u uitvoeren via de volgende website: https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx
    3. Een mailing moet altijd wettelijk gezien een afmeld mogelijkheid hebben, wanneer deze niet aanwezig is kan een ontvanger beslissen dit te melden aan een blacklist of als spam, waarmee u de reputatie van uw domeinnaam beschadigd en vervolgens e-mails vanuit u standaard gezien word als spam.

Vond u dit antwoord nuttig?